رونمایی سونی از هدفون روی گوش جدید رونمایی کرد

رونمایی سونی از هدفون روی گوش جدید رونمایی کرد

سونی به تازگی یک هدفون و میکروفون پشت باز جدید معرفی کرده که برای سازندگان محتوا و مهندسان صدا طراحی شده است. این هدفون با طراحی پشت باز MDR-MV1 نامیده می شود و طرفداران قدیمی سونی بلافاصله متوجه می شوند که بیش از یک شباهت گذرا به هدفون افسانه ای MDR-7506 دارد، هدفونی که در بین سازندگان محتوا و مهندسان صدا برای نظارت نیز محبوب است.

MDR-MV1 کاملاً خاص است زیرا سونی می‌گوید به‌طور خاص برای میکس و مسترینگ محتوای صدای فضایی مانند صدای واقعی ۳۶۰ سونی یا Dolby Atmos طراحی شده است.

ماهیت پشت باز این هدفون بازتاب های داخلی ناخواسته را کاهش می دهد و درایورهای دینامیکی 40 میلی متری آن به گونه ای تنظیم شده اند که پاسخ فرکانسی گسترده ای از 5 هرتز تا 80 کیلوهرتز داشته باشند. صداهای با فرکانس بالا در اولویت بودند زیرا این نوع صداها هستند که به شنوندگان نشانه های فضایی می دهند.

رونمایی سونی از هدفون روی گوش جدید رونمایی کرد

راحتی برای سونی نیز مهم بود، بنابراین MDR-MV1 دارای ایرپدهای تنفسی و ساختار سبک وزن است. C-80 یک میکروفون خازنی بوده که بر اساس میکروفون‌های پیشرفته C-800G و C-100 سونی ساخته شده است.

این دستگاه دارای کپسول میکروفون C-100 بوده و از ساختار بدنه ضد لرزش فلزی دو قسمتی مشابه ساختار C-800G استفاده می کند. این روش ساخت از لرزش ناخواسته بدنه میکروفون جلوگیری می کند که منجر به نویز کمتر و صدای واضح تر می شود.  برای جلوگیری از تغییرات صوتی ناخواسته به دلیل مسافت، C-80 دارای پیکربندی دیافراگم دوگانه است.

در اخباری مرتبط تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی سونی Xperia 1 V منتشر شد و حال اطلاعاتی درباره قیمت محصول آینده این برند ژاپنی دردسترس قرار گرفت. گوشی پرچمداری که انتظار نداریم ارزان قیمت باشد.

گفته شده قیمت این مدل با گلکسی اس 23 اولترا مطابقت داشته بخصوص در نسخه 512 گیگابایتی. گلکسی اس 23 اولترا 1737 دلار بوده در نسخه 512 گیگابایتی، بنابراین محصول سونی نیز چنین خواهد بود.

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی ماند. در اخباری مرتبط یک پست جدید در توییتر پیرامون گوشی سونی Xperia 5 V آینده، کسانی را که به دنبال یک گوشی هوشمند جمع و جور هستند کمی خوشحال می کند. به نظر می رسد مدل 2023 جمع و جورتر از Xperia 5 IV نسل قبلی است. Xperia 5 V احتمالاً نمونه بارز تعریف فعلی یک گوشی جمع و جور خواهد بود.

بیشتر بخوانید  سیستم صوتی سونی HT-AX7 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی سونی از هدفون روی گوش جدید رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *