تکنولوژی اینترنت 5Gشرکت هواوی پیشرو رقباست !

هواوی

چندی پیش گردهمایی جمعی از مدیران رسانه‌های محلی به میزبانی شرکت هوآوی در چین برگزار شد. لیانگ خوا از اعضای هیات مدیره این شرکت نیز در این گردهمایی حضور داشت و در پاسخ به سوال رسانه‌ها درباره تجهیزات اینترنت G5 هوآوی گفت: “شاید بتوان گفت فرصت‌های طلایی برای پیشرفت هوآوی در زمینه تکنولوژی اینترنت G5 درآغاز راه است. اگرچه این راه همواره سختی‌ها و فشارهایی را برای هوآوی در پی داشته است، اما نتایج موفقیت آمیز هوآوی نشان می‌دهد با وجود تمام مشکلات پیش رو، هوآوی از هدف خود برای پیشرفت دنیای تکنولوژی عقب نمی‌نشیند. این شرکت همچنین موفق به امضای قرار‌داد با بیش از 50 شریک تجاری در سراسر دنیا شده است و آمار رسمی صادرات زیرساخت‌های مربوط به تجهیزات اینترنت G5 این شرکت به بیش از 10000 محموله در سطح جهانی رسیده است. هواوی تاکنون حوزه 5G بیش از 1600 اختراع (Patent) به نام خود ثبت کرده است که مربوط به بخش عمده‌ای از استانداردهای پایه‌ای 5G می‌شود. این میزان حق ثبت اختراع به این شرکت مزیت رقابتی عمده‌ای در قیاس با سایر رقبا در حوزه 5G کرده است.
جدا از تجهیزات مربوط به بستر 5G، گوشی‌های هوشمند هوآوی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت G5 هم در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد.
لیانگ خوا در پاسخ به سوال رسانه‌ها درباره جایگاه هوآوی در سطح بین المللی بستر شبکه‌های G5 گفت: “هوآوی تاکنون با شرکت در ده‌ها آزمایش G5 در سراسر جهان و کسب نتایج موفقیت آمیز ثابت کرده است از حیث بلوغ فناوری نسبت به رقبای خود 12 ماه جلوتر است.”
به علاوه ماه گذشته نیز در انجمن جهانی پهنای باند تلفن همراه در لندن، یکی از مدیران برجسته شرکت تلکام انگلیسی گفت: “تنها تامین کننده حقیقی اینترنت G5 در جهان شرکت هوآوی است!”.
به عقیده کارشناسان دستاوردهای هوآوی در حوزه5G می‌تواند سرعت بیشتری به کاربردی شدن آن بدهد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تکنولوژی اینترنت 5Gشرکت هواوی پیشرو رقباست !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *