رونمایی از آیپد 9.7 اینچی اپل همراه با قلم در 7 فروردین

اپل

بسیاری از سایت های خبری این موضوع که آیپد ۹.۷ اینچی اپل در ۷ فروردین ارائه خواهد شد را تایید کرده اند، این سایت ها شامل kGI Securities و همچنین سایت خبرگزاری بلومبرگ است که هر کدام از این ها در خبر هایی جداگانه این موضوع را تایید کرده اند. همین طور شرکت اپل نیز به طور رسمی تایید کرد که در تاریخ 27 مارس 2018 گردهمایی برگزار خواهد کرد.

در نوشته متن کارت های دعوت از let’s take a field trip نیز استفاده شده است که نشان دهنده این مطلب است، در این گردهمایی ابزارها و گجت هایی برای استفاده در مدارس و مکان های آموزشی نیز در این روز معرفی خواهد شد. اما از طرفی احتمال اینکه از این آیپد در این گردهمایی کوچک رونمایی شود کم و غیر منطقی نیست، زیرا کوپرتینویی ها از فرصت هایی مثل کنفرانس های جهانی خواهند کرد تا آیپد هایی مانند جانشین پرو ۱۰ اینچی و نسل سوم آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را معرفی کنند. همینطور انتظار داریم که اپل آیپد های رده پایین خود را در بهار ۲۰۱۸ آرائه دهد و به این دلیل احتمال این موضوع را داده ایم که این آیپد ها در ۷ فروردین عرضه شوند.

یکی از همین سایت های خبر گزاری گفته که آیپد ارزان قیمت که صفحه نمایش ۹.۷ اینچی دارد در زمان اتفاقات خبری ماه مارس ارائه خواهند شد. این شرکت آمریکایی در مورد این آیپد رده پایین فعالیت هایی داشته است و در نظر دارد که این آیپد را با قیمت ۲۵۹ دلار عرضه کند در حالی که رده قبلی دارای قیمتی برابر با ۳۳۰ دلار بوده ولی آیا این مقدار قیمت برای استفاده در آموزش و پرورش و به طور کلی سیستم آموزشی تمام دنیا مناسب است؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی از آیپد 9.7 اینچی اپل همراه با قلم در 7 فروردین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *