روش اتصال iPad به شبکه بی سیم wireless

iPad Air

شبکه های wireless را برای ipad خود پیدا کنید.

iPad Air
iPad Air

برای شروع این کار شما باید به شبکه wi-fi وارد شوید، بنابراین به تب setting app بروید.در اینجا ، گزینه wi-fi را برای رفتن به صفحه wireless انتخاب کنید، در این هنگام، ipad شما شبکه های wi-fi که در محدوده و دسترس شما هستند را پیدا جستجو خواهد کرد. به محض اینکه این شبکه ها ظاهر شوند، ipad نام شبکه هایی را که پیدا کرده است زیر “choose a network”  لیست می کند.

تنظیمات آیپد
تنظیمات آیپد

اگر شما بلافاصله این لیست را ندیدید،نگران نباشید، زیرا مدتی طول می کشد تا ipad بتواند تمام شبکه های در دسترس را پیدا کند.

یک شبکه wireless را انتخاب کنید

یک شبکه wireless را انتخاب کنید
یک شبکه wireless را انتخاب کنید

هنگامی که شبکه wi-fi را که می خواهید به آن متصل شوید بر روی صفحه ظاهر میشود،برای پیوستن به این شبکه برروی آن کلیک کنید.اگر نام particular که در سمت راست آن قرار دارد lock بود،یعنی اینکه از شما خواسته میشود پسوردتان را برای اتصال به شبکه وارد کنید.

اتصال ipad به شبکه wi-fi

اتصال ipad به شبکه wi-fi
اتصال ipad به شبکه wi-fi

پس از اینکه شما پسورد خود را وارد کردید،ipad تلاش می کند تا به شبکه متصل شود.وقتی که connect شدید، به صفحه تنظیمات wi-fi خود بازگردانده میشوید اکنون یک chekmark را در نزدیکی شبکه ای که به آن متصل شده اید خواهید دید.

حالا شما به wifi متصل شدید و از این پس می توانید از تمام برنامه های آن استفاده کنید. این آموزش رو پسندیدید؟ دوستان عزیز حتما ما رو از نظرات ارزشمندتون مطلع کنید ، و مطالبی رو که دوست دارید در موردش توضیح داده بشه بگید تا مقالات و مطالب آینده براساس سلیقه و درخواست های شما در وبسایت قرار بگیره. از اینکه زوم تک رو برای مطالعه انتخاب کردید از شما تشکر می کنم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی و بررسی هدفون H9

نظرات در مورد : روش اتصال iPad به شبکه بی سیم wireless

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *