رقيب عينك گوگل و كيبورد همه كاره

google glass

عينك هاي گوگل در اوايل عرضه خودشان نظر همه را به خود جلب كرد و به ظاهر ميتوانست بي رقيب باشد و اين حيث هم واقعا بي رقيب بود و خيلي زود جاي خود را در بين افراد  دوسداره تكنولوژي  مدرن باز كرد.

google glass
google glass

اما شركت هاي زيادي بيكار نشستند و براي اينكه آنها هم در بازار تكنولوژي  حرف يبراي گفتن داشته باشند به تقليد از گوگل عينك هايي به مراتب پيشرفته تر از آن را به بازار عرضه كردند.لوموسDK40 عينكي است با امكانات مشابه عينك گوگل كه فناوري جديدي در نمايش تصاوير دارد. برخلاف عينك گوگل كه كه تصاوير را  روي انچه كه  ازمحيط اطراف بيند.

اين عينك درگوشه هاي هركدام از شيشه هايش  نمايشگر كوچكي دارد  تا كاربر فارغ از محيط اطراف با عينك هوشمند خود به دنياي وب هم متصل شود ، تلفن بزند، يا حتي پيام هم بدهد. با ورود عينك هاي متنوع ، به نظر ميرسد دنياي تلفن هاي هوشمند در حال واگذاري جايگاه افسانه اي خود به نسل جديدي از ابزارهاي قابل پوشيدن است.

كيبور همه كاره

رايانه هاي ما معمولا از چند ابزار قابل ديدن تشكيل شده اند . يك كيس، مانيتور، كيبور و موس قطعات معمولي و لازم يك سيستم است  تا يك كار كوچك يا بزرگ به طور كامل انجام شود. اما كيبوردها در ميان اين قطعات كمي تنوع بيشتري دارند و متنوع تر از ساير ابزارها ساخته شده اند ، كيبورد اپتيموس پاپيولاريس تنوع را به يك دنياي اسرار آميز تبديل كرده است كه كشف كردن ان چند روزي شما را سرگرم خواهد كرد.

واما مشخصات و كارايي ها: اين كيبورد هفتاد وهفت دكمه قابليت برنامه ريزي  دراد كه براي مثال فقط به كمك يكي از آنها ميتوانيد  مستقيم برويد سراغ  حساب بانكي تان ،پولي حواله كنيد يا دريافتي هايتان  رابررسي كنيد همچنين اين كيبورد نمايشگرهاي كوچكي  هم دارد كه برخي اطلاعات ضرونري و روزانه ما اعم از  اطلاعات آب و هوا يا قيمت سهام را ميتوانيد مستقيم روي صفحه كليد ببينيد.

منبع google news

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رقيب عينك گوگل و كيبورد همه كاره

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *