رشد 15 درصدی فروش لپ تاپ های اپل در سال جاری میلادی

فروش لپ تاپ های اپل

اگر کمی به میزان کارایی و اخباری که از سوی کمپانی اپل توجه نموده باشید، خواهید دید که این کمپانی در سال جاری برنامه های زیادی برای مک بوک های خود دارد و قصد دارد تغییرات عمده و اساسی را بر روی لپ تاپ های خود ایجاد نماید تا برای همگان قابل استفاده و دسترس باشد. به گفته ی تحلیلگر KGI، مینگ چی کو، مک بوک های اپل به نسبت آیپد و آیفون های این کمپانی در زمینه ی فروش از رشد بسیار بالاتری برخوردار بوده اند.

تحلیلگران در خصوص میزان فروش این کمپانی در سال جاری میلادی معتقدند که فروش مک بوک های اپل از 13 تا 16 درصد افزایش خواهد داشت و این موضوع در حالی است که برای آیپدهای این کمپانی نرخ 7 تا 10 درصد و برای آیفون های اپل نرخ حداکثر 6 درصدی را انتظار دارند. در ماه های اخیر سال 2018، گجت های پوشیدنی اپل از میزان فروش بسیار بالایی برخوردار بودند و بر اساس پیش بینی KGI، میزان فروش مک بوک های این کمپانی در سال 2018 حتی می تواند به نسبت سال 2017 از رشد بیشتری برخوردار باشد.

دلایل این افزایش فروش در درجه ی نخست مربوط به تغییراتی است که این کمپانی قصد دارد در ماه ژوئن سال جاری در مدل های جدید مک بوک خود اجرا نماید، حتی زمانی که اپل اقدام به عرضهی مک بوک های جدید خود در سال جاری کرده است، شاهد افزایش 80 درصدی در فروش آن ها به نسبت محصول قبلی آن در فصل جاری نموده ایم. در این جریان، میزان فروش مک بوک های اپل در مدل تاج بار مک بوک پرو، بر اساس دیدگاه تحلیلگران KGI به طور خاص از رشد بسیار بیشتری برخوردار خواهد بود که این موضوع از لحاظ مالی برای اپل خبر بسیار خوبی خواهد بود؛ چرا که این مدل از لپ تاپ های اپل از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است.

به گفته ی مینگ چی کو، در خط تولید لپ تاپ های امسال اپل، مک بوک ایرهای مقرون به صرفه نیز وجود دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رشد 15 درصدی فروش لپ تاپ های اپل در سال جاری میلادی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *