ردمی NOTE 12 PRO 4G بزودی به بازار جهانی می رسد

ردمی NOTE 12 PRO 4G بزودی به بازار جهانی می رسد

معرفی گوشی هوشمند Redmi Note 12 Pro 4G ممکن است دقیقاً در گوشه و کنار باشد. لیست پایگاه داده IMEI گوشی مشاهده شده است. شیائومی در آستانه رونمایی از گوشی های هوشمند جدید تحت سری Note خود قرار دارد. سری Note اخیراً هشتمین سالگرد خود را در هند جشن گرفت.

برای یادآوری، سری Redmi Note 11 در ماه مارس به طور رسمی عرضه شد. اکنون، این شرکت در حال آماده سازی برای رونمایی از سری نوت 12 در مناطق مختلف از جمله هند است. قابل ذکر است که سری Redmi Note 12 در حال حاضر برای خرید در چین موجود است. همچنین، در اینجا لازم به ذکر است که مدل جهانی ممکن است مشخصات متفاوتی داشته باشد.

مدل جهانی گوشی هوشمند Redmi Note 12 Pro+ 5G در اوایل این ماه در وب‌سایت‌های FCC و IMEI ظاهر شد. اکنون یک مدل Redmi Note 12 Pro 4G به صورت آنلاین منتشر شده است. Redmi Note 12 Pro 4G به زودی عرضه خواهد شد، اما شیائومی هنوز در تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند مادر است. با این حال، گزارشی توسط XiaomiUI برخی از جزئیات کلیدی را در مورد گوشی آینده سری Redmi Note 12 فاش کرده است.

احتمالاً شیائومی Note 12 Pro 4G را به عنوان Redmi Note 10 Pro تغییر یافته در برخی بازارها عرضه خواهد کرد. تستر MIUI Kacper Skrzypek ادعا می کند که این شرکت Note 12 Pro+ 5G را در هند با نام Xiaomi12i HyperCharge عرضه خواهد کرد. در این بین، Note 12 Pro 4G از وب سایت IMEI عبور کرده است. فهرست پایگاه داده IMEI تأیید می کند که دستگاه دارای نام رمز sweet_k6a_global است. نسخه جهانی ردمی نوت 10 پرو با نام رمز sweet_global است. نسخه جهانی Redmi Note 10 Pro با نام Note 10 Pro Max وارد هند شد.

طبق این گزارش، sweet_k6a_global در ابتدا قرار بود با نام Redmi Note 11 Pro 2023 عرضه شود. با این حال، نام جدید دستگاه با آخرین نسل سری نوت شیائومی همخوانی دارد. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که نوت 12 پرو ممکن است تغییرات اساسی در طراحی داشته باشد. با این حال، مشخصات Note 10 Pro را حفظ خواهد کرد. در زیر کاپوت، گوشی هوشمند 4G دارای تراشه Snapdragon 732G است. از یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  فروش خیره کننده 600 هزار واحدی سری ردمی K70 در 5 دقیقه

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با پشتیبانی از HDR-10 و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. نوت 12 پرو 4G ممکن است اندروید 12 را با رابط کاربری MIUI 13 در بالا بوت کند. همچنین، من فکر می‌کنم شیائومی ممکن است پس از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید در ماه دسامبر، به‌روزرسانی اندروید 13 را عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ردمی NOTE 12 PRO 4G بزودی به بازار جهانی می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *