تاریخ عرضه جهانی تبلت Redmi Pad فاش شد

تاریخ عرضه جهانی تبلت Redmi Pad فاش شد

زیر برند شیائومی ردمی در حال آماده شدن برای عرضه اولین تبلت خود است که به طور آزمایشی Redmi Pad نامیده می شود. گزارش ها ادعا کرده اند که به زودی در چین معرفی خواهد شد. با این حال، گزارش جدید Pricebaba نشان می دهد که در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. این افشاگر انواع و قیمت نسخه جهانی Redmi Pad را فاش کرده است.

به گفته این گزارش، Redmi Pad در دو گزینه وارد اروپا خواهد شد: 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. گفته می شود هر دو مدل بین 250 تا 350 یورو قیمت دارند. تنها در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد. این گزارش همچنین ادعا می کند که Redmi Pad در انواع 4G و 5G در دسترس خواهد بود.

نشان داده شده در بالا رندر لو رفته از Redmi Pad ادعایی است که اوایل این ماه رویت شد. این تصویر نشان می دهد که می تواند به بدنه ای فلزی مجهز شود. یک دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در لبه های آن دیده می شود. اعتقاد بر این است که دستگاه شیائومی با شماره مدل 22081281AC که ماه گذشته توسط مرجع 3C چین تأیید شد، می تواند Redmi Pad باشد.

گزارش ها ادعا کرده اند که Redmi Pad می تواند به چیپست جدید مدیاتک MT8781 مجهز شود که گفته شده شبیه به مدیاتک Helio G99 است. احتمالاً باتری 7800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی دارد.

گفته شده که Redmi Pad به یک صفحه نمایش 11.2 اینچی LCD مجهز گشته که وضوح 2K را ارائه می دهد. انتظار می‌رود که با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI Pad 13 از پیش نصب شده به فروش برسد و در عقب نیز یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و فلاش LED دارد.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون Redmi Buds 5 AAPE Trendy Limited Edition معرفی شد

نظرات در مورد : تاریخ عرضه جهانی تبلت Redmi Pad فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *