راه های بدست آوردن دوج کوین

راه های بدست آوردن دوج کوین

بدون تردید مردم سراسر جهان به آرامی متوجه اهمیت ارزهای دیجیتال شده‌اند و روزانه افراد بیشتری به این قطار در حال حرکت می‌پیوندند. دوج کوین یک نمونه از ارزهایی‌ست که در یک سال گذشته هیاهویی زیادی را تجربه کرده و حمایت افراد مطرحی همچون ایلان ماسک موجب تشدید خرید دوج کوین و رشد سرسام‌آور بهای آن شده است.

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

رمزارز دوج کوین جدا از تبلیغات زیاد در شبکه اجتماعی به دلیل عرضه نامحدود، گزینه مناسبی برای سیستم های پرداخت خرد و اعطای پاداش تبدیل شده است به طور مثال بعضی از شرکت ها با اهداف بازاریابی و جذب به کاربران دوج کوین پاداش می دهند. در این مقاله سعی کرده ایم که شمارا با دنیای دوج کوین و راه های به دست آوردن آن آشنا کنیم .

همراه ما باشید

آشنایی با دوج کوین

دوج کوین یک ارز دیجیتال با نماد سگ شیبا اینو (برگرفته از یک میم معروف اینترنتی) است که در ۶ دسامبر ۲۰۱۳ به عنوان یک «میم کوین» توسط  بیلی مارکوس (Billy Markus) و جکسون پالمر (Jackson Palmer) متولد شد. اما برخلاف انتظار خالقین خود، به سرعت جامعه آنلاین DOGE توسعه یافت و در ژانویه ۲۰۱۴ ارزش بازار آن به ۶۰ میلیون دلار رسید! بهای اندک این ارز دیجیتال به همراه عرضه بالای آن، دوج را به پادشاه میم کوین های محبوب و گزینه‌ای ایده‌آل برای پرداخت‌های خُرد بدل کرد. همچنین حمایت‌های بی‌وقفه کارآفرین نام آشنای آمریکایی و مدیرعامل کمپانی تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk)، در روند پذیرش این رمزارز از سوی شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف سراسر جهان تاثیر بسزایی داشته است. در کنار این، اخیراً از دوج به عنوان یک سیستم پاداش اینترنتی برای کاربران رسانه‌های اجتماعی و تولیدکنندگان محتوا هم استفاده می‌شود و کاربران می‌توانند در ازای انجام تسک‌هایی مشخص، دوج کوین رایگان پاداش بگیرند.

در ادامه آموزش ارز دیجیتال دوج کوین به 3 دلیل برای جذب کاربران میپردازیم.

3 دلیل که دوج کوین را برای کاربران و سامانه تبدیل جذاب کرده است؟

  1. سرعت بالای بلاک دوج کوین
  2. سرعت بالای تایید تراکنش
  3. کارمزد بسیار کم تراکنش دوج کوین

روش های به دست آوردن دوج کوین :

  • انعام گرفتن :

هنگامی که یک کاربر در شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر پست محتوایی منحصر به فردی تولید میکند می تواند با این کار از این رمزارز انعام بگیرد و این پاداش ها به کیف پول دیجیتالی خود اضافه بکند. در حال حاضر این پاداش زیاد مقرون به صرفه نیست. در حال حاضر اهداکنندگان هدایا افراد را به صورت تصادفی انتخاب میکنند و هیچ تضمینی وجود ندارد که شما کاربر گرامی حتما رمزارز دوج کوین را رایگان دریافت کنید.

  • خرید و فروش محصولات و خدمات :

بیشتر پلتفرم های اینترنتی زمینه هایی فراهم کرده اند که با آن می توان از دوج کوین به جای دلار یا یورو برای مبادلات کالا و خدمات استفاده کرد. این روش بیشتر برای افرادی که کسب و کار بین المللی دارند مناسب است. به صورتی که میتوانند به راحتی با استفاده از درگاه پرداخت دوج کوین به جای پول های سنتی به معاملات خرید یا فروش بپردازند.

  • استخراج دوج کوین :

به دلیل این که دوج کوین از لایت کوین ریشه گرفته است، استخراح کنندگان لایت کوین از ماینر ها برای استخراج دوج کوین استفاده میکنند و در ازای انتقال تراکنش و حفظ امنیت شبکه از شبکه دوج کوین پاداش میگیرند. البته کاربر گرامی با کارت های گرافیکی هم می توانید دوج کوین استخراج کنید اما مقرون به صرفه نیست مگه اینکه از کارت های گرافیکی قدرتمند و در تعداد زیاد استفاده کنید.

راه های بدست آوردن دوج کوین

  • تبدیل :

یکی دیگر از راه های به دست آوردن دوج کوین استفاده از تبدیل ارز دیجیتال است. برای اینکه بتوانید رمز ارز ها را به یکدیگر تبدیل کنید، باید از سامانه های تبدیل کمک بگیرید. با انجام این کار به عنوان مثال می توانید بیت کوین را به دوج کوین تبدیل کنید. به صورت کلی منظور از تبدیل رمز ارزها به همین امر است.

  • خرید و فروش دوج کوین :

کاربران گرامی پنجمین روش به دست آوردن دوج کوین این است که مانند سایر رمزارزها، دوج کوین بخرید و در فرصت مناسب با افزایش قیمت آن را بفروشید و همچنین خرید و فروش در صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی امکانپذیراست اما توجه داشته باشید که نوسانات در بازار به شدت خطرناک بوده و در صورت نداشتن علم کافی، ممکن است ضررهای جبران ناپذیری را متحمل شوید.

کلمه پایانی:

این ارز دیجیتال شباهت های بسیاری با رمزارز بیت کوین دارد و سرعت بالایی در انجام تراکنش ها برخوردار است حتی به عنوان پاداش در توییتروردیت به کار میرود. در این راستا برای به دست اوردن دوج کوین به خصوص روش های تبدیل و خرید وفروش باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر با کارمزد پایین و تسویه آنی پیدا کنید.

سامانه تبادل OTC پارس بیت یکی از بزرگ ترین و تخصصی ترین مراجع خرید دوج‌کوین است که فرآیند بسیار راحتی را برای کاربران آماده کرده است البته با ثبت نام و طی نمودن مراحل احراز هویت میتوانید با استفاده از خدمات پارس بیت ، به راحتی و در کمترین زمان خرید یا تبدیل خود را ثبت کنید.

مزایای خرید دوج کوین از پارس بیت :

دسترسی در کمترین زمان به پلتفرم خرید و فروش دوج کوین و دیگر ارز های دیجیتال بازار

عدم نیاز به مراجعه حضوری

کارمزد بسیار مناسب

امنیت بسیار بالا

مشاوره تخصصی و آموزش رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ارزهای دیجیتال مانند خرید و فروش دوج کوین یا آموزش رمزارز به سایت رسمی پارس بیتwww.pars-bit.com  مراجعه نمایید و از صفحه مربوطه خرید یا تبدیل خود را ثبت نمایید.

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : راه های بدست آوردن دوج کوین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *