مراحل استیک کردن ترون چگونه است؟

استیک ترون

در فرایند استکینگ ترون اساساً توکن‌های ترون در کیف پول متصل به بلاک چین ترون نگه می‌شوند. در این فرایند به توکن‌های خود اجازه می‌دهید تا برای تسهیل تراکنش‌ها و عملیات کلی در شبکه بلاک چین ترون استفاده شوند. در نتیجه شما به عنوان مالک توکن‌ها و به خاطر مشارکت در شبکه پاداش ترون دریافت می‌کنید. در حال حاضر چندین ارز دیجیتال از استیک کردن پشتیبانی می‌کنند. اما آمارها و حجم خرید ترون (خرید TRX) میزان توجه زیاد کاربران به این ارز را نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم توکن‌های ترون و همچنین روندی که کاربران باید برای سرمایه‌گذاری در ترون بشناسند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ترون استکینگ چیست؟

منظور از ترون استکینگ، نگه داشتن توکن‌های ترون در شبکه برای کمک به قدرت شبکه است. این کار تراکنش‌های درون شبکه ترون را بسیار سریعتر می‌کند. برای موفقیت تراکنش در شبکه بلاک چین، دارندگان توکن باید درخواست تراکنش را تایید یا رد کنند.

بنابراین، با اشتراک ترون، به اعتبارسنجی تراکنش‌ها کمک می‌کنید و در مقابل، توکن‌های ترون پاداش می‌گیرید. این امر یک فرصت درآمدزایی نیز هست. گذشته از آن، کاربران از رشد قیمت ترون (قیمت TRX) خود سود می‌برند. برای استکینگ باید ترون خود را برای یک دوره خاص در شبکه قفل کنید. در این مدت، نمی‌توانید به توکن‌های خود دسترسی داشته باشید.

استیک ترون

چرا ترون را برای استکینگ انتخاب کنم؟

شبکه ترون یکی از شبکه‌های بلاک چین برجسته امروزی است. با نرخ رشد چشمگیر، کل اکوسیستم در حال حاضر دارای بیش از یک میلیارد تراکنش و بیش از یک میلیون حساب کاربری است. این رشد به وضوح توسط چندین پروژه در حال اجرا در شبکه بلاک چین ترون تسهیل شده است. در حال حاضر، شبکه ترون میزبان شش پروژه است که شامل TRX ،USDT ،USDC ،BTT،JST و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) می‌شود. در ادامه به برخی از دلایل که چرا ترون یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری استکینگ است اشاره می‌کنیم.

ریسک حداقل

سرمایه گذاری در ترون یک مسیر درآمدزایی با حداقل ریسک است. چرا که سرمایه‌گذار هیچ ریسک دیگری جز ریسک نگهداری ترون خود متحمل نمی‌شود. بنابراین قفل کردن ترون در شبکه بلاک چین ترون، علاوه بر رشد قیمت ترون (قیمت TRX) سوددهی بالایی نیز برای کاربران خواهد داشت. به علاوه موجب افزایش اعتماد کاربران شده و میزان خرید ترون (خرید TRX) را افزایش می‌دهد.

معاملات رایگان

شما با اشتراک گذاری ترون خود قدرت رای خود را در بلاک چین ترون افزایش می‌دهید. از آنجایی که اساساً توکن‌های شما در بلاک چین ترون مسدود شده‌اند، شبکه ترون به طور خودکار به شما پهنای باند رایگان پاداش می‌دهد که می‌توانید نزدیک به ۲۰ تراکنش خرید ترون (خرید TRX) رایگان در اکوسیستم ترون انجام دهید.

شبکه بهینه شده

شبکه ترون بسیار بهینه شده و مزایای هر دو بلاک چین بیت کوین و اتریوم در بلاک چین ترون ترکیب شده است. این ترکیب منجر به ایجاد یک اکوسیستم بلاک چین با عملکرد بالا و نرخ تراکنش‌های بالا شده که ثبات قیمت ترون (قیمت TRX) را نیز به همراه داشته است. بنابراین، نرخ تراکنش‌های بالا پاداش‌های بالاتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

یک مثال از اشتراک گذاری ترون در Ledger Live

کیف پول‌های مختلفی برای اشتراک گذاری ترون وجود دارد. اما برخی از آنها خدمات بهتری ارائه می‌دهند. ارائه کیف پول سخت افزاری یکی از همان خدمات است. کیف پول‌های سخت افزاری یا سرد نسبت به کیف پول‌های داغ، امنیت سپرده شما را بالاتر می‌برند. برای استکینگ ترون در کیف پول لجر، باید کیف پول سخت‌افزاری را خریداری کنید که بتوانید تمام کوین‌های ترون خود را در آن ذخیره کنید. Ledger nano (کیف پول سخت افزاری یکی از محصولات لجر) را به کامپیوتر خود متصل کنید.

نرم‌افزار Ledger live را دانلود کرده تا به شما امکان دسترسی به همه ارزهای دیجیتال از جمله ترون را بدهد. با این نرم افزار می‌توانید اقدام به خرید ترون (خرید TRX) کنید. سپس توکن‌های ترون خود را برای به دست آوردن پهنای باند و پاداش‌های بیشتر مسدود کنید.

مرحله ۱– پس از بررسی قیمت ترون (قیمت TRX) و خرید آن، ترون‌های خود را به حساب Ledger خود اضافه کنید. مطمئن شوید که نسخه برنامه ۰. ۱. ۶ یا بالاتر باشد. حال بر روی قسمت Manager که در نوار کناری سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

مرحله ۲– برای افزودن ترون به Ledger live بر روی تب add accounts کلیک کنید. روی گزینه “ترون” کلیک کنید.

مرحله ۳– اکنون حساب کیف پول ترون خود را در یک دستگاه لجر ایجاد کنید. ایجاد یک حساب کاربری به شما کمک می‌کند تا به آدرس ترون کیف پول دسترسی داشته باشید.

مرحله ۴– در مرحله بعد، برنامه ترون را در یک دستگاه دفتر کل باز کنید. اکنون روی دکمه سبز رنگ با برچسب «ورود به سیستم» کلیک کنید. آدرس نشان داده شده را کپی کنید و سپس باید توکن‌های ترون خود را از کیف پول صرافی (یا سایر کیف پول‌های دیگر) به کیف پول سخت افزاری خود انتقال دهید.

مرحله ۵– پس از دریافت کوین‌های ترون خود، بر روی بخش Earn Rewards در صفحه حساب ترون خود کلیک کنید.

مرحله ۶– یک پنجره اطلاعات برای خواندن و کسب اطلاعات بیشتر ظاهر می‌شود. بعد از اتمام کار روی ادامه کلیک کرده و انرژی و پهنای باند خود را انتخاب کنید. نقاط پهنای باند با نقاط انرژی متفاوت است. نقاط انرژی برای اجرای قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود، اما از نقاط پهنای باند برای تسهیل تراکنش‌ها در اکوسیستم بدون کارمزد ترون استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که هر تراکنشی که شامل USDT TRC20 باشد، مستلزم داشتن انرژی کافی است؛ که در آن از توکن‌های شما مصرف می‌شود.

مرحله ۷– در نهایت، مقدار توکن‌های ترون را که که قصد قفل کردن آنها را دارید مشخص کنید. اساساً مسدود کردن توکن‌های بیشتر امکان رای بیشتر به شما می‌دهد و در ازای آن، پاداش بیشتری دریافت می‌کنید. توکن‌های منجمد حداقل به مدت سه روز در دسترس نیستند.

مرحله ۸– بر روی Continue کلیک کنید. به تأیید فرآیند در لجر ادامه دهید.

مرحله ۹– دکمه سبز «رای» را فشار دهید. یک تراکنش را انتخاب کنید و دکمه سیاه «رای» را فشار دهید. مقدار رای خود را برای این گره انتخاب کنید و دوباره دکمه «رای» را فشار دهید.

مزایای استفاده از اثبات سهام ترون

در ادامه برخی از مزایای استفاده از اثبات سهام ترون را بازگو می‌کنیم.

دوستدار طبیعت

مصرف انرژی اثبات کار و استخراج به طبیعت آسیب می‌زند؛ اما برای اثبات سهام یک تلفن همراه هوشمند یا یک لب تاپ کافی است.

اشتراک گذاری سهام بدون اینترنت

اشتراک گذاری سرد، یا فریز کردن کوین‌ها بدون اتصال دائم به اینترنت امکان پذیر است.

ساده و ایمن

اشتراک گذاری ایمن و ساده است. در برابر انواع حملات اقتصادی و کامپیوتری ایمن است. اشتراک گذاری به دانش زیادی نیاز ندارد.

سود تضمین شده

ارزش ترون‌های فریز شده رو به افزایش است. در حالی که با اشتراک گذاری به صاحب خود درآمد می‌رسانند.

 

منبع: مقاله «استیک کردن ترون» در سایت صرافی والکس

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مراحل استیک کردن ترون چگونه است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *