راهکار مخفی کردن فایل در اندروید

مخفی کردن فایل در اندروید

زوم تک : راهکار مخفی کردن فایل در اندروید : انسانهای زیادی در جهان هستند که از اندروید استفاده می کنند و احتمالا به دلیل اینکه می دانند که این نوع سیستم عامل دارای انعطاف پذیری و قابلیت های زیادی است در بین این کاربران محبوب شده است ، این سیستم عامل توانسته است تا حد زیادی نیازهای کاربران خود را بر طرف نماید . امروزه سوالی که در ذهن کاربران سیستم عامل پدید آمده است که تا چه میزان اندروید می توانند امنیت و حریم شخصی افراد را حفظ کند ؟ ما در ادامه این مطلب می خواهید به شما چگونگی مخفی کردن فایل ها و فولدرها را آموزش دهیم که از این طریق بتوانید ضریب امنیتی را در گوشی خود افزایش دهید . حالا به ماشین حساب اندرویدی خود دقت کنید شاید شما هم از تعداد زیادی از کاربران باشید که تنها از ماشین حساب خود فقط برای حساب و کتاب استفاده کردید اما با دقت ادامه این متن را بخوانید متوجه می شوید که از ماشین حساب اندرویدی می توانید استفاده های دیگری نیز داشته باشید .

آموزش مخفی کردن پوشه و فایل ها با ماشین حساب اندروید

راهکار مخفی کردن فایل در اندروید : راه کارهای زیادی وجود دارد تا شما بتوانید چه با نرم افزار چه بی نرم افزار فایل ها و پوشه های خود را پنهان کنید . ما به شما توصیه می کنیم که به برخی برنامه های اندرویدی مانند Smart Hide Calculatorr مراجعه کنید این نرم افزار می تواند به روش های متفاوتی موجب شود تا شما فایل های خودتان را مخفی کنید و با این روش شما می توانید احتمال رویت فایل ها و پوشه ها شخصی خودتان را برای افراد غریبه به پایین ترین میزان برسانید و تقریبا دسترسی افراد را به این فایل ها غیر ممکن بسازید .
این برنامه با دیگر برنامه های مخفی سازی اندروید تفاوتی دارد و این تفاوت در ظاهر ساده این برنامه است که بر خلاف دیگر برنامه ها است که ظاهری گول زننده داشته اند. شما پس از نصب نمودن این نرم افزار بایک محیط ساده و آَشنا مانند ماشین حساب روبرو می شوید که شاید به ذهنتان هم نرسد که این بتوانید از این ماشین حساب به فایل های شخصی خود دست پیدا کنید . برای شروع باید برنامه Smart Hide Calculator را دانلود نمایید .

بیشتر بخوانید  عکس ، فیلم ، موزیک و فایل ها را در گلکسی اس 5 مخفی کنید

مخفی کردن فایل در اندرویدچگونه فایل های مخفی را مشاهده کنیم ؟

پس از اینکه برنامه را دانلود کرد و سپس آن را نصب کردید باید برای شروع برای آن یک پسورد انتخاب کنید و سپس = را لمس کنید . همه فایل های که ذخیره نموده اید در یک فضایی متفاوت مشاهده می کنید .

چگونه فایل ها و پوشه های خودمان را مخفی کنیم ؟

حالا نوبت به آن می رسد که بگوییم چگونه می توانیم فایل ها و پوشه های خود را مخفی کنیم . در ابتدا باید بگوییم که پسوردی را که پیش تر انتخاب کرده اید را باید وارد کنید سپس = را انتخاب نمایید تا وارد فضای شبیه به ماشین حساب خود شوید . در این فضا همه فایل های مانند ویدیو و موزیک قابل مخفی سازی می باشد . اگر دستگاه شما روت شده باشد هم کنون می توانید برنامه هایتان را پنهان کنید و از دیگر روش های روش های مخفی سازی برنامه و فایل ها از صفحه اصلی بی نیاز باشید اگر از این روش استفاده کنید دیگر نمی توان هیچ ردی از از برنامه های نصبی در منو یا home screenn ببنید .

فضای که در پشت این ماشین حساب وجود دارد مانند شکل زیر می باشد ، گزینه Hide Files، Unhide Files یا هر مورد مشابه دیگر را که امکان دارد در این صفحه مشاهده کنید انتخاب نمایید .

هم کنون شما می توانید برای مخفی شدن هر فایلی را که دوست دارید انتخاب نمایید اگر میخواهید فایلی را از حالت مخفی نیز خارج کنید می توانید از Unhide Files استفاده کنید . بعد از آن انتخاب این گزینه می توانید هر فایلی را که قصد دارید ظاهر شود از لیست موجود انتخاب نمایید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهکار مخفی کردن فایل در اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *