راهنمای خرید بهترین گلس برای گوشی

بهترین گلس برای گوشی کدام است؟ اکثر ما بدون توجه به سن و سال معمولاً تجربه پرت شدن یا افتادن گوشی از دست خود را داریم. زمانی که گوشی از دست ما روی زمین می افتد چند لحظه استرس زا را سپری خواهیم کرد. چرا که می ترسیم صفحه گوشی شکسته باشد یا اینکه دیگر کار نکند. اینجاست که یک محافظ صفحه گوشی به یاری ما آمده تا از پرداخت هزینه های گزاف تعمیر یا خرید مجدد گوشی ممانعت به عمل آورد.

محافظ صفحه همواره با توجه به جنس موادی که در تولید آن بکار برده شده است به دو دسته محافظ شیشه ای حرارت دیده و پلاستیکی دسته بندی می شوند. هر کدام دارای خصوصیات و مزایایی هستند. اما بهتر است بدانید که شیشه حرارت دیده در قیاس با محافظ پلاستیکی در حیطه حفاظت از صفحه گوشی کارکرد مناسب تری دارد.

گلس آنتی رفلکس چیست؟

گلس آنتی رفلکس

گلس آنتی رفلکس به مفهوم ضد انعکاس نور است. همان گونه که می دانید جهت مشاهده اجسام، نور بایستی از یک مأخذ نوری به آن تابیده شود و سپس به چشم ما انعکاس یابد تا ما آن را مشاهده کنیم. صفحه نمایش همه گوشی ها در نور بسیار و مستقیم، نور را به صورت مستقیم به چشم ما انعکاس می دهد که سبب کم شدن وضوح تصاویر و رنگ های صفحه نمایش گوشی می شوند. یا اینکه جهت مشاهده محتواهای صفحه با مشکل مواجه می شویم.

گلس آنتی رفلکس این مسئله را تا حد قابل توجهی برطرف می کند. به گونه ای که در روز های آفتابی حتی زیر نور مستقیم خورشید هم با مشاهده صفحه نمایش گوشی با مشکل مواجه نمی شویم.

گلس ضد چربی چیست؟

گلس ضد چربی

گلس ضد چربی معمولاً از امکانات نانو برخوردار است. این قابلیت از به جا ماندن هر نوع آلودگی و چربی روی محافظ صفحه گوشی ممانعت به عمل می آورد. برای پیشگیری از ثابت ماندن هر نوع چربی، آلودگی، لک و کثیفی و… می توانید از این نوع محافظ بهره ببرید.

گلس ضد ضربه چیست؟

مناسب ترین راه حل جهت حفاظت و نگهداری از صفحه نمایش گوشی موبایل بکارگیری گلس ضد ضربه و ضد خش است. به علت گران بودن نرخ صفحه نمایش گوشی لازم است از بهترین محافظ صفحه نمایش بهره ببرید. یکی از مناسب ترین گلس ها در مقابل خط و خش و ضربه، محافظ صفحه نمایش سرامیکی مات است. از عمده ترین خصوصیات این محافظ می توان به ضد اثر انگشت بودن آن اشاره نمود.

مشکل گلس برای گوشی های ایج

گوشی های ایج به دلیل دارا بودن صفحه نمایش هایی با لبه های منحنی در نصب گلس دستخوش مشکل می شوند. زیرا این نوع محافظ ها به صورت مطلوبی نمی توانند گوشه های گرد این گونه صفحه نمایش ها را پوشش دهی نمایند.

گلس برای گوشی های ایج

بهترین گلس برای گوشی های خمیده

از نظر جنس گلس به ۳ گروه دسته بندی می شود. محافظ گوشی پت که پلاستیکی است. این محافظ گوشی محافظت اندکی دارند. محافظ های گوشی دیگر از نوع شیشه گرما دیده هستند. این محافظ ها افزون بر استقامت و استحکام زیاد، نور را هم منعکس نمی کنند. سومین جنس محافظ صفحه نمایش گوشی هم tpu است. این مدل هم از جنس پلاستیک هستند اما استحکام بیشتری دارند.

بهترین گلس ها برای گوشی های خمیده به وسیله چندین برند موثق ساخته شده اند. برند Zagg مناسب ترین محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل را جهت گوشی های خمیده تولید نموده اند. این گلس استقامت خیلی زیادی دارد و تمام گوشی را پوشش داده است. با توجه به این ویژگی ها معمولاً از قیمت بالایی هم برخوردار است. محافظ های صفحه نمایش تمپرد نیلکین هم از سطح کیفی خیلی بالایی برخوردار هستند.

گلس شفاف بهتره یا مات؟

سؤالی که امکان دارد برای هر کسی پیش بیاید این است که گلس شفاف بهتر است یا مات؟ بهتر است بدانید محافظ صفحه نمایش گوشی بهتر است که سطح کیفی، استحکام و دوام بیشتری داشته باشد. اینکه شما کدام یک از مدل های محافظ صفحه نمایش گوشی را برای تلفن همراه خود انتخاب می کنید زیاد مهم نیست. ولی در مجموع بهترین محافظ سطح کیفی بالایی دارد و در برابر ضربه های حدوداً سخت هم استقامت و دوام خود را حفظ می کند.

علت راه راه شدن گلس گوشی؟

راه راه شدن گلس گوشی معمولاً چندین علت دارد که عبارت‌اند از:

•فول چسب نبودن محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل

•علت دیگر راه راه بودن گلس گوشی می توان به ناهموار بودن سطح محافظ اشاره نمود.

•بالا رفتن یا پایین آمدن ناگهانی دما

معرفی گلس شیشه ای

گلس شیشه ای به علت اینکه روشن، براق و صاف تر هستند سطح کیفی صفحه نمایش را به خوبی حفظ نموده است. همچنین در نمایش دادن نور و تصویر مسئله زیادی ایجاد نمی کند. به علت اینکه منعطف نیست معمولاً نصب راحت تری هم خواهد داشت. از دیگر مزایای این نوع محافظ صفحه می توان به این مورد اشاره کرد که به علت قطور بودن قابلیت ضد ضربه ای بیشتری دارد.

گلس سرامیکی بهتر است یا شیشه ای؟

گلس سرامیکی معمولاً نسبت به محافظ صفحه شیشه ای از مزایا و سطح کیفی بالاتری برخوردار است. بدین علت خرید آن نسبت به محافظ شیشه ای هر روز نسبت به قبل بیشتر می شود. چرا که امروز افراد در پی گلس هایی هستند که از نظر کیفیت عالی باشند تا صفحه گوشی دستخوش شکستگی و خط و خش نشود. در این صورت بهتر است محافظ صفحه نمایش گوشی سرامیکی تهیه نمایید.

بهترین گلس برای گیم

از بهترین گلس برای گیم می توان، محافظ های صفحه شفاف، محافظ صفحه نمایش های موبایل و محافظ های شیشه ای را نام برد. از دیگر اقسام گلس ها می توان به محافظ صفحه نمایش LCD, AMOLED اشاره نمود. اخیراً این مدل محافظ های صفحه در بین مشتری ها محبوب تر است. در این گونه محافظ ها شیشه بکار برده شده در تولید آن ها شفاف یا به بیانی شیشه مات است. از دیگر اقسام محافظ صفحه نمایش گوشی برای گیم می توان به محافظ صفحه دوطرفه، شیشه ای و… اشاره نمود.

خرید گلس گیمینگ

امروزه عمده ترین بازار گلس گیمینگ در کشور چین است. همچنین حداکثر فروش را به خود تخصیص داده است. سطح کیفی عالی و نرخ مناسب به همراه طرح های جالب و زیبا از عمده ترین خصوصیات محافظ های صفحه موجود در بازار است. در حال حاضر اکثر گیمر ها به خرید مانیتور یا گوشی همراه اهمیت بسیاری می دهند. چنانچه شما هم از آن گروه افراد هستید که به خرید گلس جهت بازی کردن احتیاج دارید بهتر است این مبحث را بخوانید تا مناسب ترین انتخاب را جهت خرید گلس گیمینگ داشته باشید.

امروزه که نرخ محافظ های متنوع با ملاحظه به اقسام متنوع آن‌ها متمایز است، خرید محافظ صفحه مناسب می تواند یک مزیت رقابتی برای کاربران به حساب آید. جهت خرید بهترین محافظ صفحه گیمینگ می توانید به وب سایت های معتبری رجوع نموده و بدون واسطه با قیمتی مناسب آن را تهیه کنید. این سایت ها هر روزه انواع محافظ ها را همراه با قیمت آن‌ها ارائه می دهند. شما می توانید با توجه به بودجه خود و همچنین مدلی که مدنظر دارید دست به خرید این محصول بزنید.

قیمت گلس گیمینگ

قیمت گلس گیمینگ معمولاً با توجه به دوام و کارایی که دارد متغیر است. همچنین نرخ این محصولات با توجه به نوع مدلی که دارد امکان دارد متفاوت باشد. از سویی قیمت گلس گیمینگ هم با ملاحظه به طراحی آن معلوم می شود. بایستی بدانید که اکثر فروشندگان این محصولات با پایین آمدن نرخ یا بالا رفتن سود، به کاهش نرخ این محافظ ها می پردازند تا به حداکثر سودآوری برسند.

گلس بی رنگ شفاف چیست؟

گلس بی رنگ شفاف محافظی است که دارای خصوصیات زیر باشد:

•وضوح و روشنی تقریباً مناسب

•حاوی لبه های گرد

•ضخامت کم

•حفاظت از صفحه گوشی در مقابل خط و خش و هر نوع لک

•تغییر ندادن رنگ و سطح کیفی تصاویر

•شامل حفره هایی با برش دقیق در بخش بالای محافظ

•نصب راحت

کدام گلس بهتر است؟

در زمان خرید گوشی موبایل امکان دارد این پرسش برای شما پیش آید که پس از خرید گوشی جدید، گلس هم باید تهیه کرد؟ یا اینکه چه مدل محافظ صفحه نمایشی بهتر است و عملکرد بالاتری دارد؟ در این خصوص خریداران با توجه به تجربه ای که در خصوص خرید محافظ صفحه نمایش دارند همیشه سه خصوصیت مهم را که یک محافظ بایستی دارا باشد را مدنظر می گیرند. این خصوصیات عبارت‌اند از:

•یک محافظ صفحه نمایش گوشی مناسب بایستی در مقابل ضربه و خط و خش استقامت بالایی داشته باشد.

•محافظ گوشی لازم است سبب کاهش سطح کیفی صفحه نمایش نشود.

•محافظ صفحه نمایش با کیفیت نباید از توان تاچ و کارکرد لمسی گوشی بکاهد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای خرید بهترین گلس برای گوشی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *