معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

تقویم‌ها به مرتب‌سازی وظایف، برنامه‌ریزی رویدادها و درک اینکه چگونه می‌توان روزتان را بهتر سپری کرد، کمک می‌کند.  در واقع زمان بندی به کارهای شما نظم می دهد و باعث بهبود سرعت کار شما می شود. در حالی که برنامه پیش‌فرض تقویم کار اصلی را انجام می‌دهد، برنامه‌های شخص ثالث بهترین انتخاب برای قابلیت‌های اضافه‌شده هستند. از آنجایی که برنامه های تقویم زیادی وجود دارد، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک بهترین است همیشه مشکل است. بنابراین، ما لیستی از 5 بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11 را گردآوری کرده ایم.

برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

در حالی که بسیاری از برنامه‌های تقویم دارای نسخه‌های رایگان هستند، همیشه ضروری است که بدانید چه چیزی شامل و چه چیزی نیست. زیرا این ویژگی‌های اضافی، مانند برچسب‌ها، اسناد مشارکتی، یادداشت‌ها و غیره، مواردی هستند که در نهایت می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری با کدام برنامه کمک کنند. بنابراین، بدون ترتیب خاصی، اجازه دهید نگاهی دقیق به برخی از بهترین برنامه های تقویم رایگان موجود برای ویندوز 11 داشته باشیم.

CLICKUP  بهترین برنامه تقویم برای کسب و کار

ClickUp بسیار بیشتر از برنامه تقویم معمولی شماست. در اینجا، شما توانایی ایجاد وظایف نامحدود، همکاری در اسناد و ایجاد چک لیست مدیریت کار را دارید. همچنین می‌توانید وضعیت کار را تغییر دهید و پس از تکمیل آن را به سمت جلو حرکت دهید.

علاوه بر این، می توانید یک سطح کار را تعیین کنید و یادداشت ها را اضافه کنید. پس از اتمام کار، آن را به عنوان کامل علامت گذاری کنید تا از لیست حذف شود.

معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

ClickUp به شما امکان می دهد فضاهای جدیدی ایجاد کنید و آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. در اینجا، می‌توانید کارهای جدید ایجاد کنید، اسناد اضافه کنید و حتی پنجره‌های چت جداگانه ایجاد کنید. در ستون My Work، می‌توانید تمام کارهای فعال فعلی خود را مرور کنید. همچنین می توانید از تخته سفید برای بررسی وظایف خود و ردیابی کارآمد سایر موارد استفاده کنید.

برنامه اصلی ClickUp دارای تمام ویژگی های مناسب است اما می تواند گیج کننده باشد. گزینه های بیش از حد در یک زمان نیز می تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر اولین بار است که از این سرویس استفاده می کنید. برای درک بهتر و استفاده از برنامه باید از طریق راهنماها نگاه می کردیم.

در اینجا امیدواریم که ClickUp راهنماهای تعاملی یا سایر ابزارهای خودیاری را در آینده اضافه کند.

مزایا

  • سفارشی سازی
  • ضبط ویدیوی درون برنامه ای موجود است
  • نمای کلی نبض زنده و ردیابی زمان در نسخه رایگان
  • پشتیبانی خوب از مشتری

معایب

  • رابط کاربری می تواند گیج کننده باشد
  • ویژگی‌های کمک درون برنامه‌ای محدود در دسترس است
  • پلتفرم موجود: وب، ویندوز، macOS، اندروید، iOS و لینوکس

قیمت: رایگان | نسخه پولی: 5 دلار/عضو/ماه به بعد

OUTLOOK CALENDAR برنامه تقویم همه کاره

مایکروسافت مجموعه کاملی از محصولات شامل Word، PowerPoint و Outlook دارد. با اجرای OneDrive، سازمان‌دهنده تقویم رایگان Outlook Calendar می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی و اشتراک‌گذاری رویدادها، همگام‌سازی وظایف و موارد دیگر کمک کند. و بهترین بخش؟ استفاده از آن تا زمانی که یک حساب Outlook معتبر دارید رایگان است.

معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

در حالی که رابط برنامه ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما چیزی جز این نیست. علاوه بر این، از منوی کناری، می توانید به سایر سرویس های مایکروسافت مانند Word دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید از ویژگی برد استفاده کنید تا نگاهی عمیق به وظایف روزانه خود داشته باشید. این همچنین به شما امکان می دهد ورودی های جدیدی مانند ایجاد کارها یا یادداشت ها ایجاد کنید و تقویم خود را همگام کنید.

علاوه بر این، می توانید از گزینه های منو برای تغییر نمای پیش فرض تقویم خود استفاده کنید. یک جلسه جدید شروع کنید، چندین برنامه ایجاد کنید، رویدادها را با استفاده از برچسب های رنگی جدا کنید، و آنچه را که می خواهید با افراد دیگر، حتی کسانی که ممکن است حساب مایکروسافت نداشته باشند، به اشتراک بگذارید.

اما دارای نکات منفی از جمله برای کار کردن به حساب مایکروسافت نیاز است و اینکه گزینه های منو را نمی توان سفارشی کرد است.

ANY.DO   بهترین برنامه تقویم تصویری

هیچ وقت برای تغییر به یک برنامه بهتر دیر نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، Any.do به شما امکان می دهد تمام داده های فعلی را از سایر سرویس های خارجی مانند ClickUp، Todoist، Asana و غیره وارد کنید. رابط برنامه به شما امکان می دهد بین وظایف روزانه، هفتگی و ماهانه خود جابجا شوید. هنگامی که با افراد دیگر کار می کنید، می توانید انتخاب کنید که لیست های خود را نیز خصوصی کنید.

معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

به شما این امکان داده می شود که کارها را به تقویم خود اضافه کنید و پس از ایجاد کار، می توانید تاریخ سررسید تعیین کنید و برچسب ها را اضافه کنید. Any.do با اجازه دادن به شما برای خصوصی کردن تابلوی مشترک خود، تضمین می‌کند که همیشه در کنترل هستید، حتی زمانی که بصورت مشترک کار می‌کنید. همچنین می توانید فیلترهای سفارشی ایجاد کرده و آنها را به وظایف اضافه کنید.

کاربران پولی به سایر ویژگی‌های مفید مانند یادآوری WhatsApp، ایجاد وظایف تکرارشونده، برچسب‌های رنگی برای یکپارچه‌سازی، و غیره دسترسی دارند. همچنین می‌توانید در محیط‌های کاری مشترک بدون محدودیت برای ایجاد تابلوهای پروژه و افزودن اعضای تیم کار کنید.

بیشتر بخوانید  7 روش برتر برای رفع به روز نشدن مایکروسافت اج در ویندوز 11

با این حال، به عنوان یک مبتدی، ممکن است برای درک بهتر این ویژگی ها به کمک بیشتری نیاز داشته باشید.

مزایا

  • پشتیبانی چند زبانه در دسترس است
  • ویژگی های همگام سازی تقویم
  • راهنماهای تعاملی و ویدیوهای کمکی
  • الگوهای موجود

معایب

  • نسخه رایگان فاقد یادآوری WhatsApp است
  • پشتیبانی مشتری چندان عالی نیست
  • پلتفرم موجود: وب، ویندوز، macOS، اندروید و iOS

قیمت: رایگان | نسخه پولی: 3 دلار/کاربر/ماه به بعد

TODOIST محبوب ترین برنامه تقویم

یکی از بهترین برنامه‌های تقویم چند پلتفرمی، Todoist به شما امکان می‌دهد وظایفی ایجاد کنید، آنها را بر اساس اولویت جدا کنید و تاریخ‌های سررسید، برچسب‌ها، فیلترها و برچسب‌ها را به آنها اضافه کنید. این وظایف در بخش‌هایی دقیقاً زیر تاریخ مربوطه ظاهر می‌شوند و به شما نگاهی اجمالی به برنامه‌تان می‌دهند. علاوه بر این، وظایف اضافه شده در تقویم شما با استفاده از همان حساب در دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند و ظاهر می‌شوند.

معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

رابط برنامه با در نظر گرفتن کارایی طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی بین پنل وظایف ماهانه و روزانه جابجا شوید. سپس می‌توانید پیشرفت کار خود را پیگیری کنید و پس از اتمام، آن را به عنوان انجام شده علامت بزنید تا از دستور کار روزانه حذف شود. همچنین می‌توانید ظاهر پنل را تغییر دهید، پروژه‌های جداگانه ایجاد کنید و بر اساس آن وظایفی را به آنها اضافه کنید.

در حالی که نسخه پولی Todoist ویژگی های بیشتری مانند پشتیبان گیری خودکار، صندوق ورودی تیم مشترک، تم ها و غیره را به شما می دهد، اما برای استفاده حرفه ای مناسب تر است. اگر از Todoist به عنوان برنامه تقویم شخصی خود استفاده می کنید، نسخه رایگان ممکن است کافی باشد.

مزایا

  • سازگاری بین پلتفرم
  • ویژگی های همگام سازی تقویم
  • آسان برای استفاده
  • از همکاری در نسخه رایگان پشتیبانی می کند

معایب

  • پشتیبان گیری و یادآوری خودکار در نسخه رایگان موجود نیست
  • تم ها را نمی توان در نسخه اصلی سفارشی کرد
  • پلتفرم موجود: وب، ویندوز، macOS، اندروید، iOS و لینوکس

قیمت: رایگان | نسخه پولی: 4 دلار/کاربر/ماه به بعد

GOOGLE CALENDAR بهترین برنامه تقویم آنلاین

با ادغام کل مجموعه Google، Google Calendar همه چیز را به دست آورده است. در اینجا می توانید کارها را اضافه کنید، رویدادهای تقویم خود را کد رنگ کنید و آنها را با مخاطبین به اشتراک بگذارید. از آنجایی که Google Calendar کاملاً مبتنی بر ابر است، به طور خودکار در تمام دستگاه‌هایی که در حال حاضر از یک حساب Google استفاده می‌کنند همگام‌سازی می‌شود.

حتی اگر تقویم دسکتاپ بومی برای ویندوز وجود ندارد، می‌توانید ویجت Google Calendar را به برنامه Windows Calendar اضافه کنید و تقویم Google خود را از طریق آن همگام‌سازی کنید. با این کار، می توانید به راحتی ساعات کاری خود را با ایجاد جای ملاقات، ارسال دعوت نامه برای جلسه و هماهنگی با کل تیم خود، همه از تقویم ویندوز، متعادل کنید.

معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

هنگام ایجاد یک رویداد، می توانید یک مکان را پیوست کنید، زمان یادآوری را تنظیم کنید، آن را کدگذاری کنید، و در صورت نیاز، یادداشت های اضافی را نیز اضافه کنید. علاوه بر این، در حالی که Google برای سرویس‌های Google Workspace خود اشتراک دارد، تأثیر زیادی بر عملکرد و ویژگی‌های موجود در Google Calendar ندارد.

مزایا

  • ادغام با سایر خدمات گوگل
  • ویژگی‌های همگام‌سازی تقویم موجود است
  • امکان ایجاد بلوک در برنامه
  • استفاده از برنامه Windows Mail و Calendar امکان دسترسی مستقیم به نامه را فراهم می کند.
  • اشتراک: رایگان

 

معایب

  • بدون برنامه بومی ویندوز
  • ویژگی های پیشرفته کمی در مقایسه با سایر برنامه ها
  • پلتفرم موجود: وب، ویندوز (از طریق برنامه تقویم)، اندروید و iOS

 

سوالات متداول برای استفاده از برنامه های تقویم

  1. آیا Google Calendar داده های شما را می فروشد؟

خیر، طبق گفته گوگل، داده های کاربر در هر مرحله خصوصی نگه داشته می شود و به کسی فروخته نمی شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید به تنظیمات حساب Google خود بروید و داده های فعالیت قبلی خود را حذف کنید.

 

  1. آیا می توانم از برنامه بومی Windows Mail و Calendar با سرویس های دیگر نیز استفاده کنم؟

بله، برنامه Windows Mail and Calendar مقرراتی برای ادغام سایر تقویم‌ها با آن دارد. به سادگی حساب پشتیبانی شده را به برنامه Windows Mail و Calendar خود اضافه کنید و منتظر بمانید تا همگام سازی تمام شود.

 

  1. کدام برنامه تقویم باید بروم، Calendly یا Google Calendar؟

Calendly و Google Calendar از نظر ویژگی های موجود شباهت های زیادی دارند. با این حال، در حالی که Calendly ممکن است یک هد استارت با پشتیبانی از پلتفرم های مختلف داشته باشد، Google Calendar مطمئنا دارای برتری با ویژگی های بیشتر در نسخه رایگان است. بنابراین، بسته به کاربرد خود، می توانید هر یک از این دو را انتخاب کنید.

 

خلاصه مطلب

با تغییر روزافزون نیروی کار به سمت دورکاری، تقویم به شما کمک می‌کند تا از همه چیز مطلع باشید. بنابراین، ما امیدواریم که لیست ما از 5 بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11 به شما کمک کرده باشد که بهترین برنامه را پیدا کنید. همچنین می‌توانید مقاله ما را که بهترین برنامه‌های اندروید را برای برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌هایتان فهرست می‌کند، مرور کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *