راهنمای تلویزیون سامسونگ

راهنمای تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند، اما ممکن است کارکردن با تلویزیون‌های هوشمند QLED سامسونگ نیز می‌توانند گیج‌کننده باشند. سیستم عامل تلویزیون هوشمند سامسونگ تایزن می باشد که ویژگی‌ها و طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را ارائه می‌دهد، اما با اضافه شدن ویژگی‌های جدید هر ساله، مانند سرویس‌های پخش جدید، گزینه‌های smart home  و کنترل صدای بهتر.

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مملو از پیشنهادات محتوایی هوشمند، دستیارهای صوتی متعدد و توانایی کنترل همه چیزهستند، اما همه این عملکردهای منظم سؤالات جدیدی را به همراه دارند. حتی کارهای ساده‌ای مانند راه‌اندازی تلویزیون برای اولین بار یا یافتن منوها برای تنظیم تصویر، پیچیده‌تر هستند.

به همین دلیل است که ما این راهنمای مفید را گردآوری کرده ایم تا شما را در حل رایج ترین مشکلات تلویزیون های هوشمند سامسونگ راهنمایی کنیم. با دستورالعمل‌های گام به گام و تصاویر منوها، ما اینجا هستیم تا کشف تلویزیون هوشمند سامسونگ شما را کمی آسانتر کنیم.

کدام تلویزیون سامسونگ را دارید؟

یافتن راهنمای مناسب برای کمک به تلویزیون با دانستن اینکه چه تلویزیونی دارید شروع می شود. فهمیدن اینکه کدام مدل تلویزیون سامسونگ را دارید می تواند کمی مشکل باشد، زیرا تلویزیون ها معمولاً با آرم ها و نام مدل ها نمایش داده نمی شوند، اما چند راه ساده برای پیدا کردن شماره مدل واقعی تلویزیون وجود دارد. هنگامی که شماره مدل تلویزیون خود را بدانید، می توانید سال ساخت آن را بفهمید. به دنبال برچسب در پشت یا کنار تلویزیون بگردید. معمولاً برچسب در نزدیکی پانل اتصال قرار دارد، جایی که درگاه‌های HDMI و سایر اتصالات را خواهید یافت. در برچسب‌ها باید شماره مدل کامل تلویزیون و همچنین شماره سریال واحد شخصی خود، اطلاعات مربوط به برق مورد نیاز و گواهی‌های FCC و حتی یک شماره تلفن برای پشتیبانی مشتری را بیابید.

یک نکته مفید، به خصوص اگر در حال راه اندازی یک تلویزیون جدید هستید، این است که از این برچسب برای مراجعات بعدی عکس بگیرید. یک نکته مفید، به خصوص اگر در حال راه اندازی یک تلویزیون جدید هستید، این است که از این برچسب برای مراجعات بعدی عکس بگیرید.

اطلاعات مدل را در تنظیمات تلویزیون پیدا کنید

همچنین می توانید اطلاعات مدل را در منوی تنظیمات تلویزیون بیابید. در تلویزیون‌های QLED سامسونگ، با رفتن به بخش پشتیبانی در منوی تنظیمات و جستجوی گزینه‌ای که «device information » یا «contact Samsung » را می‌خواند، بسته به مدلی که دارید، پیدا می‌شود. شماره مدل تلویزیون باید در اطلاعات زیر این برگه ذکر شود.

شروع کار با تلویزیون هوشمند سامسونگ

اگر در سال گذشته یک تلویزیون ال‌جی خریده‌اید، با بهترین نسخه سیستم عامل تایزن سامسونگ کار می‌کنید، و ما دستورالعمل‌هایی داریم که شما را با اصول اولیه آشنا می‌کند. این شامل راه‌اندازی تلویزیون QLED سامسونگ جدید، افزودن یا حذف برنامه‌هایی است که در فروشگاه برنامه سامسونگ پیدا می ‌کنید، بروزرسانی نرم‌افزار تلویزیون هوشمند سامسونگ و راه‌اندازی دستیارهای صوتی ارائه ‌شده در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ امروزی. ما دستورالعمل های گام به گامی داریم که شما را از طریق منوهای تنظیمات و ویژگی ها برای کنترل تلویزیون سامسونگ هدایت می کند.

بیشتر بخوانید  انقلاب تصویری سامسونگ در سال ۲۰۱۷

راهنمای تلویزیون سامسونگ

چگونه تلویزیون سامسونگ خود را راه اندازی کنیم

شروع کار با یک تلویزیون QLED جدید سامسونگ با یک عمل ساده وصل کردن آن شروع می شود و شامل راه اندازی Wi-Fi، جفت کردن کنترل از راه دور و اتصال دستگاه های سینمای خانگی می شود. سامسونگ حتی یک فرآیند راه اندازی خودکار را برای استفاده با گوشی های هوشمند سامسونگ ارائه می دهد.

نحوه نصب و حذف برنامه ها در تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ شامل فروشگاه برنامه های گسترده سامسونگ است که می توانید برنامه های محبوبی مانند Netflix، Hulu و Disney Plus را در آن بیابید. چه بخواهید نمایش‌ها را پخش جریانی کنید، از ورزش‌های حرفه‌ای لذت ببرید یا ابزارهای smart home خود را کنترل کنید، با یک جستجوی سریع برنامه‌های مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد. در اینجا نحوه یافتن برنامه‌های جدید برای تلویزیون هوشمند سامسونگ، از فروشگاه برنامه سامسونگ تا نصب برنامه‌های جداگانه، آورده شده است. راهنمای ما همچنین شما را در فرآیند سازماندهی برنامه‌هایتان و حذف سرویس‌های ناخواسته از تلویزیون هوشمندتان راهنمایی می‌کند.

بروز نگه داشتن سیستم عامل تلویزیون هوشمند سامسونگ به شما امکان می دهد از جدیدترین ویژگی های جدید لذت ببرید و از تلویزیون در برابر تهدیدات امنیتی جدید محافظت کنید. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه میان‌افزار تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را بروزرسانی کنید و چگونه بروزرسانی‌های خودکار را تنظیم کنید تا بدون نیاز به خاموش کردن برنامه‌ای که تماشا می‌کنید، از جدیدترین‌ها لذت ببرید.

برای لذت بردن از هوشمندترین جنبه های تلویزیون QLED سامسونگ، باید یکی از دستیارهای صوتی هوشمند موجود در تلویزیون های فعلی سامسونگ را راه اندازی کنید. از بین سه گزینه پشتیبانی شده توسط تلویزیون های سامسونگ، بسیاری از مردم مایلند دستیار Bixby سامسونگ را انتخاب کنند.

اگر دستیار صوتی آمازون را برای کنترل تلویزیون سامسونگ خود ترجیح می دهید،برای راه اندازی الکسا به بلندگوی هوشمند Amazon Echo نیاز ندارید.

می‌توانید تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را با Google Assistant راه‌اندازی کنید و به تلویزیونتان مانند دستیار صوتی Google سهولت استفاده کنید، اما بدون نیاز به بلندگوی Google Home.

مجموعه‌های QLED سامسونگ از AirPlay داخلی پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که می‌توانید بدون Apple TV 4K (2021) یا سایر پخش جریانی اپل از این ویژگی استفاده کنید. تا زمانی که تنظیمات مناسب وجود داشته باشد، می‌توانید مستقیماً از iPhone، iPad یا Mac خود روی تلویزیون سامسونگ پخش کنید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای تلویزیون سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *