راهنمای انتخاب بهترین سایت برای یادگیری زبان

راهنمای انتخاب بهترین سایت برای یادگیری زبان

امروز دوره زبان انگلیسی آنلاین به یکی از مهمترین بخش های آموزشی در سرتاسر دنیا تبدیل شده است و افرادی که قصد دارند این زبان را آموزش ببینند دیگر نیاز نیست به آموزشگاه های حضوری و سنتی مراجعه نموده از آن طریق این زبان محبوب را آموزش ببینند آن ها می توانند یک وب سایت معتبر را پیدا کرده و از این طریق برای یادگیری این زبان پر طرفدار اقدام کنند. ولی دوره های زبان انگلیسی آنلاینی که در کشور برگزار می شوند آنچنان نیز قابل اتکا نیستند ، برخی از وب سایت ها خدمات مناسبی را به زبان آموزان ارائه نمی دهند و برخی از آن ها نیز از اساتید قابل اعتماد بهره نمی گیرند. در این پست ما قصد داریم برای شما عزیزان مشخصه های اصلی یک دوره زبان انگلیسی آنلاین مناسب را مشخص کرده تا از این طریق شما را راهنمایی نماییم.

 

حل تمرین و ارائه بازخورد

اصلی ترین موضوعی که در یادگیری زبان انگلیسی باید به آن دقت کنید مسئله حله تمرین و دریافت بازخورد از سمت یک استاد معتبر است. زبان انگلیسی مانند درس تاریخ یا جفرافیا نیست که شما موارد را یک مرتبه از استاد آموزش ببینید و در نهایت با مرور کتاب سر جلسه امتحان بهترین نتیاج را کسب کنید. زبان انگلیسی به تمرین و دریافت مدوام بازخورد نیاز دارد. متاسفانه در بسیاری از دوره های آنلاین داخلی و خارجی حتی این نکته یکی از حلقه های گمشده می باشد و و برگزار کننده های کلاس ها تنها به آموزش مطالب بسنده می کنند. اگر قصد دارید در دوره زبان انگلیسی آنلاین ثبت نام کنید پیش از هر چیز وجود تمرین و بررسی آن توسط یک استاد مجرب را چک کنید و سپس برای حضور در آن هزینه صرف کنید.

 

تلفظ اساتید

یکی از نکاتی که در انتخاب دوره های آنلاین زبان انگلیسی از اهمیت بسزایی برخوردار است تلفظ اساتید است. به یاد داشته باشید اولین مرتبه ای که شما تلفظ یک لغت را می شنوید در حضور استاد خود است و همین امر سبب می شود شما تا آخر عمر یک لغت را به نحو اشتباهی تلفظ کنید. اساتید امروزه در صفحه های اینستاگرامی حضور فعالی دارند و شما این فرصت را دارا می باشید که پیش از ثبت نام یک مرتبه نحوه ادای لغات آن ها را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

پشتیبانی از زبان آموزان

به یاد داشته باشید شما قصد دارید یک دوره آنلاین را سپری کنید و ممکن است صدها مشکل برای پیش بیاید. پشتیبانی تیم فنی یک سایت یکی از مواردی است که می تواند کیفیت دوره را برای شما تضمین کند. استفاده از یک وب سایت یا اپلیکیشن می تواند مشکلاتی را برای بسیاری از زبان آموزان به همراه داشته باشد از این پیش از ثبت نام در دوره پیشنهاد می شود یک مرتبه عملکرد تیم پیشتیبانی را بررسی نمایید.

 

منابع مورد استفاده

از حسن های اصلی شرکت در دوره های آنلاین زبان انگلیسی امکان بهره گیری از منابع متعدد برای آموزش است. در دوره های آموزش آنلاین مدرس این فرصت را دارد تا از تلفیق منابع متعدد استفاده کرده و بهره وری کلاس ها را بالا ببرد. از آن رو که این کلاس ها بر بستر دیجیتال برگزار می شوند مدرس می تواند از پادکست ، ویدیوهای آموزشی و حتی در سطوح پیشرفته مجلات نیز بهره بگیرد. این منابع از آن جهت اهمیت دارند چون هر یک بر روی یک مهارت خاص تمرکز دارند و می توانند توانمندی شما را به حد زیادی بالا ببرند.

 

ارزشیابی مسمتر

ارزشیابی یکی از روش هایی است که مشخص می کند بازدهی یک فرد در طی دوره تا چه حد بوده است. این مسئله زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که شما 3 ماه مداوم در یک دوره حاضر بوده اید ولی بازدهی آن را هنوز درک نکرده اید. با حضور در ارزشیابی هایی که توسط آموزشگاه آنلاین برگزار می شوند شما این فرصت را دارا می باشید تا نه تنها توانمندی های خود را به صورت دوره ای بسنجید بلکه با نگاهی دقیق می توانید بازدهی دوره های ثبت نامی را تحلیل کنید.

 

کاهش هزینه ها

یکی از مواردی که تمایز اصلی دوره های آنلاین را با دوره های حضوری مشخص می کند هزینه حضور در این کلاس ها است ، ولی اگر این کاهش هزینه بسیار زیاد باشد از عواملی به حساب می آید که نشان می دهد دوره آنلاین مد نظر کیفیت بالایی ندارد. دوره های آنلاین هزینه پایینی دارد ولی این پایین بودن هزینه نباید به نحوی باشد که کیفیت کلاس ها نیز پایین بیاید.

 

انگلیش کلینیک

از اولین دوره های آنلاین زبان انگلیسی که در داخل کشور برگزار شد ، دوره های آموزشگاه زبان انگلیش کلینیک بود که به کمک استاد حامد رفیعی تدوین شده و در پیام رسان ها انجام شد. استاد حامد رفیعی پس از موفقیت اولیه دوره هایش در سال 1394 تصمیم به راه اندازی وب سایت شخصی سازی شده خود گرفت. این دوره ها که همراه با ارزشیابی و تمرین های مدون است توانسته به بیش از 42 هزار زبان آموز  در طی این سال ها کمک کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راهنمای انتخاب بهترین سایت برای یادگیری زبان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *