دو بازی جذاب Dead Trigger 2 و Plants vs. Zombies به بازار عرضه شد.

به گزارش گروه سرگرمی زوم تک دو بازی جذاب Dead Trigger 2 و Plants vs. Zombies به بازار ارائه شد ، نسخه های قبلی این دو بازی با استقبال بسیاری روبرو شد ، نسخه رایگان و قبلی بازی زامبیا رو می تونید با جستجوی کوتاه در گوگل از سایت میهن دانلود و سایت های دیگه دانلود کنید. در بازی زامبی ، شما با کاشتن گیاه های متفاوت با زامبی ها مبارزه می کنید ، این بازی با وجود اینکه برای سنین نوجوانان ساخته شده ، اما شما با یکبار بازی مطمئنا عاضق این بازی خواهید شد ، منتظر انتشار رایگان بازی در ایران هستیم 😛 .

Dead Trigger 2
Dead Trigger 2

Dead Trigger 2 و Plants vs. Zombies دو بازی که از پرفروشترین بازی ها بر روی Android platform  بودند هم اکنون ادامه این بازی ها در فروشگاه در دسترس می باشند. بازی Dead Trigger  یکی از بهترین بازیهای موبایل در سال گدشته بوده است و تصاویری مانند بازیهای کنسول را برای موبایل به ارمغان اورد. در بازی Dead Trigger که ادامه بازی zombie shooter’s به عنوان اولین بازی محسوب  می شود تمام عناصر همه جانبه حفظ شده است و تنها تعداد محدودی عناصر جدید به ان اضافه شده است.

مکانیک بازی بررسی شده است و شما می توانید با افراد انلاین در این بازی رقابت کنید.یکی از موارد فروش منحصر به فرد این بازی محتوای همیشه در حال تغییر madfinger بازی و studio ورای این بازی است و لازم به ذکر است که این موارد در بازی Dead Trigger 2 ادامه خواهد داشت.

Plants vs. Zombies
Plants vs. Zombies

Plants vs. zombies 2 شبیه به نسخه اولی است اما در حال حاظربه این بازی مرحله جدید زامبی ها و گیاهان افزوده شده است.همچنین این بازی همگام با بازی های گوگل است به این معنی که روند بازی شما در میان دستگاهها همگام سازی خواهد شد.این بازی یک مدل freemium است به این معنی که بازی و دانلود ان رایگان است اما معاملاتی در محتوای بازی است که شما می توانید بازی را خریداری کنید که این خرید شما را در به پایان رساندن هر چه سریعتر بازی یاری می دهد.

4.8/5 - (22 امتیاز)

نظرات در مورد : دو بازی جذاب Dead Trigger 2 و Plants vs. Zombies به بازار عرضه شد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *