دوربین تله فوتو Galaxy S23 سامسونگ بهبود پیدا نمی کند

دوربین تله فوتو Galaxy S23 سامسونگ بهبود پیدا نمی کند

پس از چهار سال، سرانجام سامسونگ دوربین تله فوتو را در نسخه‌های ساده و پلاس گوشی‌های پیشرفته خود ارتقا داد. گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر هستند. سال آینده، شرکت ممکن است آن را بیشتر بهبود ندهد.

بر اساس گزارشی که از گلکسی کلاب منتشر شده است، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارای دوربین های تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهند بود، مشابه مدل های قبلی خود. اطلاعاتی در مورد دوربین های اولیه و فوق عریض در گوشی های هوشمند آینده هنوز فاش نشده است.

شایعات حاکی از آن است که Galaxy S23 Ultra ممکن است از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی، احتمالا ISOCELL HP1 استفاده کند. با این حال، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ممکن است به دوربین های اصلی 50 مگاپیکسلی متکی باشند زیرا سامسونگ این دوربین ها را امسال با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس معرفی کرد.

آنچه سامسونگ نیاز به بهبود دارد دوربین اولتراواید است. اگرچه دوربین های 12 مگاپیکسلی اولتراواید در پرچمداران سامسونگ بد نیستند، اما می توانند از ارتقای سخت افزاری استفاده کنند، به خصوص در مقایسه با دوربین های اولتراواید 48 و 50 مگاپیکسلی که در اکثر گوشی های پرچمدار چینی دیده می شود.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ تصمیم گرفت رابط کاربری One UI 5.0 را تحت توسعه قرار دهد. رابط کاربری جدیدی که در آینده نزدیک روی گوشی های هوشمند این شرکت تعبیه خواهد شد. این رابط کاربری به گزارش سم موبایل توسعه آن آغاز شده و به همراه سیستم عامل اندروید 13 دردسترس قرار می گیرد.

بنابراین کاربران می توانند در آینده نزدیک به تجربه کاربری با آن بپردازند. پس از اینکه گوگل اندروید 13 را معرفی کرد، شرکت های بسیاری از جمله اوپو، شیائومی و بسیاری دیگر تصمیم گرفتند توسعه رابط کاربری خود را آغاز کنند.

بنابراین کاربران می توانند آن را تهیه کنند. به گفته Ice Universe این رابط کاربری در کنار سیستم عامل اندروید 13 ارائه می شود. او افزود One UI 4.5 در کار نیست و در مقابل نسخه 4.1 ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه مارس برای گوشی Galaxy A53

گفته شده در بخش انیمیشن تغییرات بزرگی در کار خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط سامسونگ ممکن است تقریباً دو برابر نسل سوم گوشی‌های هوشمند تاشو نسل چهارم عرضه کند. طبق گزارش ها، این شرکت هدف خود را 15 میلیون محموله تلفن تاشو برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قرار داده است. دو پرچمدار تاشوی آینده باید در ماه آگوست رونمایی و در اواخر همان ماه عرضه شوند. سامسونگ تاریخ را به طور رسمی تعیین نکرده است، اما شایعات ادعا می کنند که رویداد معرفی در 10 آگوست برگزار می شود و گوشی ها در بازارهای منتخب از 26 آگوست وارد فروشگاه می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین تله فوتو Galaxy S23 سامسونگ بهبود پیدا نمی کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *