دوربین اصلی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 بدون تغییر باقی خواهد ماند

دوربین اصلی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 بدون تغییر باقی خواهد ماند

سری گلکسی Z سامسونگ همچنان در خط مقدم بازار در حال گسترش گوشی های هوشمند تاشو باقی مانده است. گلکسی زد فولد 4 سال گذشته به دلیل ساختار قوی و قابلیت‌های دوربین، تعداد قابل توجهی از خریداران را به خود جلب کرد. انتظار می رود سامسونگ با گلکسی زد فولد 5 آینده خود کیفیت ساخت را حتی بیشتر افزایش دهد. با این حال، یک منبع آگاه پیشنهاد کرده است که این تلفن تاشو جدید ممکن است هیچ ارتقایی در دوربین اصلی خود نداشته باشد، که ممکن است مانند نسل قبلی خود باقی بماند.

طبق گفته Ice Universe، یکی از کارشناسان مشهور سامسونگ، Galaxy Z Fold 5 همچنان همان دوربین اصلی Z Fold 4 را خواهد داشت زیرا استفاده از HP2 بر روی آن غیرممکن است. برای کسانی که نمی دانند، HP2 حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ است که در جدیدترین و بهترین گلکسی اس 23 اولترا این برند دیده شده است.

ما مطمئن نیستیم که چرا استفاده از این سنسور جدید در Z Fold 5 “غیرممکن” است. آیا می تواند به دلیل اندازه و ضخامت ماژول سنسور باشد؟ شاید مکانیسم تا کردن و باز کردن دستگاه، برخی از چالش‌های فنی را ایجاد کند. هزینه سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی HP2 نیز می تواند عاملی در تصمیم سامسونگ برای استفاده نکردن از آن باشد.

گلکسی زد فولد 4 به سنسور ISOCELL GN3 سامسونگ مجهز شده است که دارای وضوح 50 مگاپیکسلی، دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل 1.0 میکرون است. این سنسور به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند Dual Pixel PDAF (فوکوس خودکار تشخیص فاز) و OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) مجهز است که کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد و عکس‌ها را تثبیت می‌کند.

سنسور 200 مگاپیکسلی H2 مورد بحث اولین بار در Galaxy S23 Ultra ظاهر شد. این دوربین به ویژگی های چشمگیری مانند دیافراگم f/1.7، پیکسل های 0.6 میکرونی، فوکوس خودکار تشخیص فاز چهارگانه برای عملکرد بهتر در نور کم، فناوری Dual Vertical Transfer Gate برای افزایش دقت رنگ و کاهش نوردهی بیش از حد، و OIS مجهز شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین تبلت های 2014 رنج قیمت زیر دو میلیون تومان

نظرات در مورد : دوربین اصلی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 بدون تغییر باقی خواهد ماند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *