دمو بازی Wo Long بزودی منتشر می شود

دمو بازی Wo Long بزودی منتشر می شود

Wo Long: Fallen Dynasty قبل از انتشار کامل بازی روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و Game Pass یک دمو دیگر خواهد داشت. درست مانند آخرین نسخه نمایشی، بازیکنان با کلاه ایمنی جذابی که به بازی منتشر شده منتقل می‌شود، فریفته می‌شوند.

24 فوریه زمانی است که می توانید بازی جدید Nioh مانند Team Ninja را امتحان کنید. در دوره سه پادشاهی می گذرد، شما به عنوان یک سرباز بی نام در یک دنیای فانتزی تاریک بازی می کنید که در آن شیاطین، هیولاها و اژدهاها بیداد می کنند. شما به زرادخانه ای از سلاح ها، تجهیزات و جادوها و همچنین برخی از حامیان خدا مسلح خواهید شد، اما هنوز در مورد انگیزه های قهرمان داستان کمی نامشخص هستیم.

با این حال، مبارزه مطمئناً جالب است. تقریباً تکامل مکانیک سیال Nioh (و چیزی که تیم نینجا برای خود نامی برای خود دست و پا کرده است)، بازیکنان می توانند ترکیب های شیک، حملات هوایی و ضربات نهایی ویرانگر را به دشمنان با روحیه شکسته انجام دهند. یک سیستم روحی یک نوار در حال گسترش از انرژی بالقوه برای شخصیت شما فراهم می کند که می تواند برای از بین بردن حملات و جادوهای خاص استفاده شود. دشمنان نیز نوار روح دارند، و هرچه حملات آنها بیشتر به خانه برسد، روحیه بیشتری به دست می آورند تا به دشمنان چالش برانگیزتری تبدیل شوند.

هیچ گزینه دشواری وجود ندارد، و کسانی که به Nioh تازه وارد هستند، ممکن است Wo Long را “مجازات” بدانند، همانطور که در نگاه ما به نسخه ی نمایشی قبلی در سپتامبر اشاره شد. Wo Long همچنین دارای ویژگی های Soulslike است، مانند دشمنانی که پس از بهبودی در یک ایست بازرسی یا تهاجمات بازیکنان دیگر، دوباره رشد می کنند. حتی برخی از NPC ها وجود دارند که بازیکنان دیگر را برای مبارزه با شما به عنوان مینیون های خود احضار می کنند، مانند شوالیه شیشه ای دارک سولز 2.

اگرچه برای مبتدیان سخت است، اما تسلط بر مبارزات Wo Long می تواند به شدت پاداش دهد. همانطور که ایسی ون درولد خودمان نوشت: “این لذت بخش ترین رقص رزمی است که از زمان سکیرو تجربه کرده ام.”

نسخه ی نمایشی نهایی که در 24 فوریه عرضه می شود، کلاه اژدهای خیزان را برای شرکت در اختیار بازیکنان قرار می دهد و اطلاعات ذخیره شده در بازی نهایی در 3 مارس به بازی نهایی منتقل می شود. برخلاف آخرین نسخه نمایشی، این کلاه بر روی همه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود. Wo Long: Fallen Dynasty برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC از طریق Steam منتشر خواهد شد. همچنین در Game Pass نیز منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  حل مشکل گرافیک pes 2018

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دمو بازی Wo Long بزودی منتشر می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *