دل از نسل جدید لپ تاپ های سری Precision 7 رونمایی می کند

دل از نسل جدید لپ تاپ های سری Precision 7 رونمایی می کند

براساس گزارش تازه انتشاریافته کمپانی دل قصد دارد بزودی نسل جدید لپ تاپ های سری Precision 7 خود را با گرافیک آرک اینتل معرفی کند. اینتل در حال حاضر جزئیاتی پیرامون گرافیک آرک که ویژه سیستم های ورکستیشنی باشد، ارائه نداد.

اما طبق گزارش قبل در سه ماهه سوم سال جاری باید شاهد عرضه لپ تاپ هایی با این چیپ گرافیکی باشیم. طبق اطلاعات انتشاریافته از سوی کاربر Emerald_x86@ توییتر، دل قصد دارد بزودی نسخه بروزرسانی شده لپ تاپ  Precision 7760 را معرفی کند.

لپ تاپی که در کنار چیپ اینتل نسل دوازدهمی دارای گرافیک آرک همین شرکت است. نکته عجیب اینجاست که لپ تاپ چیپست  Alder Lake-HX دارد که هنوز به بازار نرسیده است. پردازنده هشت هسته ای که به لپ تاپ های ورکستیشنی دل می آید. گفته شده گرافیک  Intel DG2 با توان مصرفی بین 90 تا 125 وات فعال خواهد بود و مشخصاتی مشابه گرافیک Arc A370M دارد.

اکنون دل لپ تاپ های نسل فعلی را با پردازنده نسل یازدهم سری H اینتل و گرافیک  RTX A5000 انویدیا عرضه می کند. دل می خواهد گرافیک  Arc Pro اینتل را در چند لپ تاپ از جمله  Precision 5470 میان رده تعبیه کند. دستگاهی که پردازنده 45 واتی اینتل Alder Lake-H داشته و در کنار گرافیک کم مصرف Arc A30M Pro هم است. در جای دیگر لپ تاپ های سری Precision 7 دارای پردازنده 50 واتی Alder HX و گرافیک 90 واتی هستند.

در اخباری مرتبط شرکت آمریکایی Dell، سازنده رایانه شخصی، یک مانیتور منحنی 34 اینچی با صفحه نمایش دارای انحنا معرفی کرده است. این مانیتور با شماره مدل S3423DWC عرضه می شود و در حال حاضر راهی بازار کشور چین شده است.

نمایشگر منحنی دل S3423DWC دارای یک پنل 34 اینچی VA با وضوح 3440×1440 پیکسل، انحنای 1800R و نسبت تصویر 21:9 است. همچنین از نرخ نوسازی بالا 100 هرتز پشتیبانی کرده و زمان پاسخگویی آن تنها 4 میلی ثانیه است. همچنین به پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync هم می پردازد.

از نظر گیمینگ، اگرچه این مانیتور نمی تواند با مانیتورهای بازی حرفه ای قابل مقایسه باشد، اما همچنان به دلیل سطح خمیده و صفحه نمایش دارای انحنا، مزیت بزرگی دارد. طراحی صفحه نمایش خاص آن امکان باز کردن چندین پنجره را به طور همزمان برای تعویض و مشاهده آسان، به ویژه در هنگام ویرایش، فیلمبرداری، برنامه نویسی، تجزیه و تحلیل آماری، مشاهده انبار، باز شدن چندگانه و غیره فراهم می کند. این امکان را برای تجربه زاویه دید راحت در مقایسه فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  رونمایی دل از کروم بوک پریمیومی Latitude 7410

از نظر رنگ، مانیتور منحنی 34 اینچی S3423DWC از پوشش 90 درصدی sRGB، گستره رنگ DCI-P3، شدت روشنایی 300 نیت، نسبت کنتراست 3000:1، نمایش رنگ 16.7 میلیونی و زاویه دید 178 درجه پشتیبانی می کند.

next-gen-dell-precision-7-series-to-feature-intel-alder-lake

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دل از نسل جدید لپ تاپ های سری Precision 7 رونمایی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *