دیگر از دست مزاحمان خود در مکان های عمومی خلاص شوید!

متاسفانه اکثر افراد وقتی در محیطی عمومی مثل مترو یا اتوبوس حضور دارند از این موضوع که اطرافیان یا سایر افراد به گوشی آن ها نگاه می کنند ناراحتند و حتی گاهی اوقات تا حدی عصبی می شوند که با این افراد بحث و دعوا شدیدی می کنند , این احساس زمانی که در حال انجام کاری خصوصی یا تماشای فیلم یا عکس خاصی هستید بیشتر آزار دهنده می شود. اما شرکت بزرگ گوگل برای رفع این مشکل چاره ای پیدا کرده و دانش خود را برای رفع این موضوع گسترش داده است.

شرکت گوگل با استفاده از هوش مصنوعی معروف و دوربین سلفی گوشی  این امکان را فراهم کرده که افرادی که به صفحه گوشی ما نگاه می کنند مشخص شده و قابل شناسایی هستند , مدت زمانی که این سیستم برای شناسایی این افراد نیاز دارد چیزی حدود 2 ثانیه است , یعنی اگر شما مشغول تماشای فیلم یا عکسی باشید و یا در حال کار کردن با گوشی خود هستید و کسی به حریم خصوصی شما تجاوز کرده و به گوشی شما نگاه کند در مدت زمانی بسیار کوتاه آن فرد شناسایی شده و حتی اگر شما متوجه آن شخص نباشید سیستم به شما اطلاع می دهد.

تنها مشکل این سیستم به کار گیری بیش از حد باتری گوشی و مصرف شارژ بالای آن است  و این که دوربین سلفی در تمام مدتی که از این سیستم استفاده می کنید باید روشن بماند و این موضوع کمی نا خوشایند است. یکی از آزار دهنده ترین مسائل اینس اشت که در مکان های عمومی بخواهید یک ویدئوی شخصی و یا پیام شخصی را مطالعه نمایید و در آن زمان است که متوجه اطراف خود شده و می دانید که دیگر ویدئو یا گوشی شما فقط توسط خود شما مشاهده نمی شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فایرفاکس موتور جستجوی یاهو را جایگزین گوگل کرد

نظرات در مورد : دیگر از دست مزاحمان خود در مکان های عمومی خلاص شوید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *