دستگاه زغال ساز فشرده

دستگاه زغال ساز فشرده

تولید زغال چینی و راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده با دستگاه زغال ساز فشرده، صنعتی نو و جدید در منطقه خاورمیانه می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. خبر خوب برای علاقه‌مندان به این شغل این است که  زغال چینی بازار خرید و فروش خیلی خوبی دارد، بنابراین جزء شغل های پر درآمد است. دلیل آن که این کار برای تولیدکنندگان محبوبیت خاصی دارد و دارای صرفه اقتصادی خوبی می باشد این است که زغال چینی به این علت که مواد اولیه آن از ضایعات چوب یا همان ( خاک اره که به صورت خشک و مرطوب می باشد ) تهیه می شود.

دستگاه زغال ساز چینی

برای خرید این دستگاه زغال ساز فشرده و هر محصول دیگری که می خواهید خریداری کنید، مهم ترین نکته علاوه بر کیفیت آن محصول، هزینه آن دستگاه می باشد. این دستگاه به دلیل کارایی بالا و مقرون به صرفه بودنش از قیمت مناسبی برخوردار است. یکی از ویژگی های اصلی این است که، در زغال چینی هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نشود. کیفیت دستگاه خط تولید زغال ساز چینی به دلیل فشرده سازی زغالی که از ضایعات چوب، پوست گردو، بادام و خاک اره و … به وجود می آید از اهمیت بالایی برخوردار است. این  دستگاه با قیمت مناسب در گروه تولیدی مهرصنعت به فروش می رسد . کار اصلی دستگاه زغال ساز این است که ضایعات چوبی باقی مانده از تولیدات صنایع چوبی را فشرده سازد.

قیمت دستگاه زغال ساز با خاک اره

کیفیت نوع زغال و حجم تولید آن را دستگاه زغال ساز تعیین می کند. این دستگاه باعث تغییر شیمیایی بر اثر حرارت با دمای بسیار زیاد می شود، علاوه بر این باعث می شود که مواد خام، مجموعه‌ای از واکنش‌ها در کوره کربونیزاسیون را انجام دهند، تا به زغال تبدیل شوند. تجهیزات دستگاه زغال ‌ساز با خاک اره باید دارای فناوری پیشرفته و ساختار اصولی باشند. علاوه بر این از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. از آن جایی که زغال تولید شده به وسیله دستگاه زغال ساز با خاک اره اهمیت زیادی در تولید زغال با کیفیت دارد، باید به خرید یک دستگاه پیشرفته که از عملکرد مناسبی برخوردار است بپردازید. البته قیمت دستگاه زغال ساز با خاک اره در شرکت‌های مختلف متغییر است. اما باید بر اساس کارایی و کیفیت، اقدام به خرید یک دستگاه زغال ساز با خاک اره و قیمت مناسب کنید.

قیمت دستگاه زغال ساز دست دوم

باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت در سودآوری از اهمیت بالایی برخوردار است. وقتی قصد تهیه دستگاه زغال ساز دست دوم را دارید، باید به گارانتی و این که از چه شرکتی آن را تهیه می‌کنید هم توجه کنید. چون بیشتر این شرکت ها که نماینده فروش دستگاه های بزرگ و صنعتی از جمله دستگاه زغال ساز دست دوم هستند، باید دارای یک سری شرایط مانند : خدمات پس از فروش باشند. بنابراین توجه داشته باشید که دستگاه زغال ساز را از شرکت معتبری تهیه نمایید. چون برخی از این شرکت ها این خدمات را به خوبی به مشتریان ارائه نمی دهند . پس اگر به دنبال یک خرید مطمئن هستید، باید درباره شرکت انتخابی خود تحقیق کنید و سوابق کاری آن را بررسی کنید.

دستگاه زغال ساز فشرده

خط تولید زغال فشرده از خاک اره  شامل موارد زیر است:

دستگاه سرند

دستگاه آسیاب

پالت و پالت خفه کن

دستگاه مکنده

دستگاه اکسترودر

دستگاه خشک کن به همراه لوله های سینوسی

دستگاه اسلایسر یا برش زغال

کوره های سنتی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستگاه زغال ساز فشرده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *