درز مشخصات کلیدی گوشی X90 Pro

درز مشخصات کلیدی گوشی X90 Pro

ویوو از سری گوشی های هوشمند Vivo X80 آوریل امسال در چین رونمایی کرد. گفته می شود که سازنده چینی در حال کار بر روی سری X90 برای بازار چین است. اطلاعاتی از چین  برخی از مشخصات X90 Pro را فاش کرد.

اطلاعات فاش شده جدید حاکی از آن است که ویوو X90 پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد، که جای تعجب نیست زیرا انتظار می‌رود چندین گوشی پرچمدار آینده از این چیپ بهره ببرند. تا آنجا که به SD8G2 مربوط می شود، گمان می رود که از طریق اجلاس فناوری کوالکام اسنپدراگون که در ماه نوامبر برگزار می شود، معرفی گردد.

افشا ویوو X90 Pro همچنین بیان می‌کند که با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی وارد بازار خواهد شد. گفته می شود که باتری بزرگتری را در خود جای داده است. X80 Pro دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است. این احتمال وجود دارد که X90 Pro دارای باتری با ظرفیت حدود 5000 میلی آمپر ساعت باشد.

برای بخش دوربین، یک سنسور1 اینچی وجود دارد. برای یادآوری، شیائومی 12 اس اولترا که ماه آگوست در چین به صورت رسمی معرفی شد، اولین گوشی جهان است که دارای سنسور دوربین 1 اینچی می باشد. مجهز به یک حسگر سونی IMX989 که قادر است عملکرد بالایی داشته باشد. هنوز مشخص نیست که X90 Pro دوربین اصلی یکسانی دارد یا خیر. در پایان افشا، گفته می‌شود که دوربین X90 Pro یک دوربین زوم پریسکوپ خواهد بود.

هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه سری Vivo X90 وجود ندارد. سری Vivo X80 در سه ماهه دوم سال 2022 در چین معرفی شد. از این رو، احتمالاً سری X90 ممکن است در همان زمان سال آینده عرضه شود. انتظار می رود برخی از گوشی های پرچمدار چینی مانند سری 13 شیائومی و وان پلاس 11 پرو 5G زودتر از مدل های قبلی خود معرفی شوند. بنابراین، ممکن است سری ویوو X90 در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو X100 Pro به قابلیت ارتباط ماهواره ای مجهز است

نظرات در مورد : درز مشخصات کلیدی گوشی X90 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *