افشا اطلاعاتی از سری گوشی iQOO 11

افشا اطلاعاتی از سری گوشی iQOO 11

در ابتدای سال جاری، iQOO از گوشی های پرچمدار سری iQOO 9 در چین رونمایی کرد. این برند از iQOO 10 و iQOO 10 Pro با چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 در ماه جولای در بازار داخلی رونمایی کرد. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه iQOO در حال حاضر روی سری iQOO 11 کار می کند زیاد است. امروز، Digital Chat Station (از طریق TechGoing) برخی از جزئیات کلیدی را در مورد صفحه نمایش گوشی iQOO 11 Pro به اشتراک گذاشت.

این احتمال وجود دارد که مجموعه شامل دو مدل، iQOO 11 و iQOO 11 Pro شود. بر اساس پست DCS در Weibo می توان گفت که هر دو گوشی هوشمند ممکن است دارای یک صفحه نمایش باشند.

او فاش کرد که سری iQOO 11 به جدیدترین صفحه نمایش AMOLED سامسونگ E6 مجهز خواهد شد، اما در مورد سایز آن چیزی ذکر نکرد. با این حال، او ادعا کرد که صفحه نمایش از وضوح 2K، نرخ تجدید 120 هرتز و کاهش نور پی دابلیو ام 1440 هرتز پشتیبانی می کند. این یک صفحه لبه منحنی با یک حفره لنز در مرکز نمایشگر خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 در بخش پردازشی سری iQOO 11 وجود خواهد داشت. انتظار می رود کوالکام تراشه SD8G2 را در ماه نوامبر معرفی کند. با توجه به اینکه هر دو گوشی دارای صفحه نمایش و چیپست یکسان خواهند بود، این گوشی ها ممکن است در بخش هایی مانند دوربین، سایز باتری و قابلیت های شارژ سریع متفاوت باشند.

iQOO پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی را در iQOO 10 Pro تایید کرد. به نظر می رسد که iQOO 11 Pro ممکن است به پشتیبانی از شارژ 200 واتی ادامه دهد. ممکن است دستگاه از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند. از سوی دیگر، iQOO 11 می تواند به شارژ 120 واتی مجهز شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی iQOO 11

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از سری گوشی iQOO 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *