درز تصویری از گوشی شیائومی 13

درز تصویری از گوشی شیائومی 13

پس از شایعات در مورد عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی 13 توسط شیائومی به زودی در این پنجشنبه (1 دسامبر 2022)، به نظر می رسد که تصاویر بیشتری در مورد این دستگاه ها به صورت آنلاین ظاهر می شود. این بار، یک منبع معتبر از چین یک تصویر رندر بسیار واقعی را به اشتراک گذاشته است که طراحی استاندارد جلوی دستگاه شیائومی 13 را نشان می دهد.

عکس فاش شده توسط حساب رسمی AIUV Planet Weibo منتشر شده است. AIUV Planet یک تولید کننده مشهور قاب گوشی های هوشمند در چین است و آخرین پست Weibo آن ها که به اشتراک گذاشته است به طور غیرمستقیم طراحی جلویی استاندارد شیائومی 13 را تایید می کند.

به نظر می رسد شیائومی 13 که در اینجا نشان داده شده با عنوان “محافظت در پوشش زرهی شرکت ما” از یک صفحه نمایش تخت AMOLED با یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر برخوردار است و دوربین سلفی تک دستگاه را در خود جای داده است. علاوه بر صفحه‌نمایش تخت، به نظر می‌رسد که شاسی آلومینیومی اکنون از کناره‌های تخت نیز بهره می‌برد.

اگر تصویر رندر کیس درست باشد، به نظر می‌رسد که شیائومی 13 استاندارد در مقایسه با شیائومی 12 استاندارد سال گذشته که با صفحه نمایش خمیده 120 هرتزی AMOLED و کناره‌های منحنی برای راحت‌تر در دست عرضه شد، از نظر طراحی یک تغییر بزرگ خواهد بود.

علاوه بر این، تصویر همچنین نشان می دهد که بلندگوی گوشی همچنان در بالای نمایشگر قرار دارد و دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند. این تصویر همچنین حاشیه‌های جانبی باریک را در سمت چپ، راست و بالای دستگاه نشان می‌دهد، در حالی که قاب پایینی را می‌گذارد تا بعداً توسط خود شیائومی مشخص شود.

علاوه بر وانیلی شیائومی 13، انتظار می‌رود که سری 13 شیائومی دارای دو عضو دیگر از خانواده باشد: شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 اولترا. انتظار می‌رود این 2 دستگاه دارای نمایشگرهای درجه یک بیشتری باشند که دارای طراحی منحنی بدون حاشیه هستند، در کنار سیستم دوربین قوی‌تری که می‌تواند با بهترین‌های صنعت مقابله کند.

پرچمداران شیائومی 13 اولین دستگاه های این شرکت هستند که دارای تراشه موبایل پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام هستند. گفته می‌شود که اسنپدراگون 8 نسل 2 با هسته‌های A715 و A510R1 کم مصرف‌تر ARM ترکیب شده و عمر باتری و عملکرد بهتری را برای سری 13 شیائومی نسبت به نسل گذشته به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید  تبلت Xiaomi Pad 6 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصویری از گوشی شیائومی 13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *