معرفی تراشه های جدید کمپانی مدیاتک در هفتم شهریور

معرفی تراشه های جدید کمپانی مدیاتک در هفتم شهریور

معرفی تراشه های جدید کمپانی مدیاتک در هفتم شهریور: کمپانی مدیاتک مراسمی را برای معرفی دو تراشه جدید با نام های Helio P23 و Helio P30 در نظر گرفته است. جزئیات و مشخصات کامل در این مراسم اعلام می شود.
در شایعاتی گفته شده است که Helio P23 دارای معماری ۱۶ نانومتری میباشد. این تراشه یک پردازنده هشت هسته ای را کنترل می کند. بر طبق شایعات تراشه از رزولوشن 2k و دوربین دوگانه پشتیبانی می کند. همچنین انتظار می رود حافظه بکاررفته در آن LPDDR4X و دارای اتصالات Cat.7 باشد.

Helio P30 که قرار است قدرتمندترین تراشه سری P باشد. انتظار می رود که این تراشه بر اساس معماری ۱۲ نانومتری طراحی شده باشد. این تراشه دارای دو پردازنده چهار هسته ای، هسته های پردازنده اول از نوع Cortex-A72 و چهار هسته Cortex_A53 برای پردازنده دیگر است. هر دو پردازنده دارای فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز هستند. اتصالات به کا رفته این تراشه Cat.10 است و این یعنی سرعت دانلود در دستگاه دارای این تراشه حداقل ۶۰۰ مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

یک کاربر ویبو اعلام کرده است که این پپردازنده ها به زودی روانه بازار می شوند و کمپانی های سازنده دستگاه های هوشمند در چین از آن استفاده خواهند کرد. به احتمال زیاد دستگاه هایی با این تراشه تا پایان سال جاری ارائه خواهند شد. کمپانی مدیاتک انتظار فروش ماهانه سه میلیون از این تراشه ها را دارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی تراشه های جدید کمپانی مدیاتک در هفتم شهریور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *