درز اطلاعات قاصدک 24 آیا این سامانه خرید بلیط هک شده است ؟

قاصدک

هفته گذشته روز چهارشنبه خبری در کانال تلگرامی لیک‌فا منتشر شد، این خبر حاوی نشت دیتابیسی حاوی اطلاعات کاربران وب‌سایت خرید بلیط قاصدک۲۴ بود

طبق این خبر، این دیتابیس شامل بیش از ۲ میلیون رکورد شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، ایمیل، شماره موبایل، شماره ملی، شماره پاسپورت، تاریخ انقضای پاسپورت و اطلاعات دیگری از جمله سفرها و بلیط‌ها است. این اطلاعات به منظور فروش در دسترس قرار گرفته است.

درز اطلاعات یا هک قاصدک 24 ؟

کارشناسان امنیت پیشنهاد کرده اند که در صورتی که حسابی در وب‌سایت خرید بلیط قاصدک۲۴ دارند و از همان رمز عبور در سایت‌های دیگر خرید بلیط هم استفاده شده است ،سریعا رمزهای عبور خود را تغییر دهند.

متین هندوپور، مدیر مارکتینگ قاصدک ۲۴، در تاریخ چهارشنبه نوزدهم مرداد ماه، به این مسئله پاسخ داد و گفت: “ما تاکنون در جریان این اتفاق نبوده‌ایم و در حال حاضر پیگیری‌های خود را آغاز می‌کنیم. با گذشت بیش از ۴ روز از اولین خبرهای مبنی بر نشت اطلاعات کاربران، هنوز هیچ بیانیه یا نظریه‌ای درباره این موضوع از سوی قاصدک ۲۴ منتشر نشده است.”

هک قاصدک 24

درباره قاصدک 24

اگر به سفر و گردش علاقه‌مند هستید و همواره برای اهداف کاری و تحصیلی سفر می‌کنید، بدون شک تهیه بلیط برای انواع وسایل حمل و نقل برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد. روند خرید بلیط نیز باید به گونه‌ای باشد که به تمام بلیط‌های موجود دسترسی داشته باشید و از جزئیات هر کدام همراه با قیمت آن‌ها مطلع شوید. به همین دلیل، در سامانه جامع خدمات سفر قاصدک24، انواع بلیط هواپیما در تمام مسیرهای داخلی و خارجی، بلیط چارتر و سایر خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می‌دهیم. شما قادر خواهید بود بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی و حتی رزرو هتل و تور مسافرتی را به راحتی و سرعت بالا دریافت کنید.

سامانه قاصدک24، متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات سفر است. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ به عنوان معتبرترین سایت فروش بلیط هواپیما در اینترنت آغاز به کار کرد و سپس بلیط قطار را به لیست خدمات خود افزود. به دلیل نمایندگی از ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی و همچنین کارگزاران ریلی در ایران، قاصدک24 با استقبال چشمگیر مسافران مواجه شد و در مرحله بعدی، امکان خرید بلیط اتوبوس را نیز برای کاربران فراهم کرد. این امر باعث شد قاصدک24 به یکی از کاملترین منابع خرید بلیط سفر در ایران تبدیل شود و خدمات خود را با بهترین نرخ ممکن و در کمترین زمان ممکن در اختیار مسافران قرار دهد.

سامانه جامع فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، همچنین با راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل قاصدک24، این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید به سرعت خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه‌روز رزرو کنید. در صورت مواجهه با هرگونه مشکل یا ابهام در روند خرید از وب‌سایت یا اپلیکیشن قاصدک24، می‌توانید با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید. امیدواریم با جلب رضایت شما، لحظات به یادماندنی و خاطره‌انگیزی را در سفر برایتان به ارمغان بیاوریم.

آیا شما در این سامانه خرید بلیط هواپیما حساب کاربری داشته اید ؟

4.5/5 - (6 امتیاز)

پیوست

نظرات در مورد : درز اطلاعات قاصدک 24 آیا این سامانه خرید بلیط هک شده است ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *