درز اطلاعاتی از گوشی Honor 80 Pro Plus

درز اطلاعاتی از گوشی Honor 80 Pro Plus

اکنون گفته می شود که Honor سه گوشی هوشمند اندرویدی جدید با پردازنده متفاوت و دوربین اصلی پشتی در راه است. مدل پایه این دسته ممکن است یک چیپ مدیاتک جدید دریافت کند. با این حال، این پرچمدار ممکن است با چیپست رده بالای سری 8 اسنپدراگون و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی از آن پیشی بگیرد. سپس دوباره، هر سه مورد انتظار می‌رود که در نهایت از انتخاب‌های طراحی که سال‌هاست سری‌های آن‌ها را آزار می‌داده کنار بگذارند.
گفته می‌شود که Honor ترکیبی بالقوه قاتل از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی برتر و چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 را در یک گوشی هوشمند اندرویدی آینده قرار داده است. با این حال، از آنجایی که اکنون شایعه شده است که دستگاهی با این مشخصات در کنار 2 برادر کوچکتر وارد بازار می شود، این امکان وجود دارد که به جای سری Magic، به سری x0 تعلق داشته باشد.

افشاگر برجسته Digital Chat Station اکنون اشاره می‌کند که دستگاهی با ویژگی‌هایی در همین راستا می‌تواند گل سرسبد در میان گروهی متشکل از 3 گوشی هوشمند جدید باشد. دو مدل دیگر می‌توانند از Dimensity 1080 و Snapdragon 778G استفاده کنند و دارای دوربین‌های پشتی با وضوح 64 یا 108 مگاپیکسل باشند.

بنابراین، اولی می تواند جانشین Honor 70 باشد، دومی جایگزینی برای 70 Pro و همتای رده بالای آنها به عنوان جایگزین 70 Pro+. یک یا چند تا از آنها ممکن است تا 66 وات شارژ شوند، با یک گزینه ممکن در 100 وات در انتهای بالاتر.

چند مشخصات آخر در زمینه گوشی های هوشمند میان رده آنر خاص نخواهد بود. پس از آن، این پتانسیل «سری 80» اکنون با کنار گذاشتن ظاهر دوربین دو لوله (طراحی آشکارا تحت تأثیر هواوی که OEM در چندین نسل در حال حاضر موفق به انجام آن نشده است) در سال 2023 آن را جبران کند. انتظار داریم سری آنر 80 گوشی های برجسته ای باشند که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند و می توانند تجربه کاربری خوبی رقم زنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آنر مجیک 6 آلتیمیت ادیشن با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی Honor 80 Pro Plus

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *