دایرکت اینستاگرام به اپلیکیشنی جداگانه تبدیل خواهد شد

دایرکت

دایرکت در اینستاگرام بخشی است که کاربران می توانند به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کنند و حتی امکان ساخت گروه نیز در این بخش وجود دارد. اما اکنون گویا اینستاگرام قصد دارد این بخش را از اپلیکیشن اینستاگرام جدا نموده و آن را به عنوان یک برنامه ی پیام رسان جداگانه معرفی نماید. این اپلیکیشن هم اکنون در حال آزمایش می باشد و برای پلتفرم های iOS در کشورهای ایتالیا، اسرائیل، شیلی، ترکیه و پرتغال انتشار یافته است.

به طورکلی طراحی این اپلیکیشن شباهت بسیار زیادی به پیام رسان اسنپ چت دارد و کاربر با باز کردن این اپلیکیشن مستقیما وارد دوربین گوشی می شود و نشان از این موضوع دارد که تاکید اینستاگرام به ارسال ویدئو و عکس برای سایر کاربران از طریق اپلیکیشن می باشد. بخش دوربین این اپلیکیشن نیز شباهت بسیار زیادی به آنچه که در اینستاگرام دیده اید، دارد با این تفاوت که چهار فیلتر تصویر اختصاصی نیز به آن افزوده شده است.

زمانی که کاربران این اپلیکین را نصب می نمایند، برنامه ی اینستاگرام به طور اتوماتیک دیگر پیام ها را نمایش نخواهد داد و با سوایپ به چپ در اینستاگرام مستقیما به داخل اپلیکیشن دایرکت هدایت خواهید شد و با انجام سوایپ به راست در inbox این اپلیکیشن نیز دوباره به داخل اپلیکیشن هدایت خواهید شد. این کار دقیقا مشابه با کاری است که فیسبوک در مورد اپلیکیشن خود انجام داده بود و بخش پیام رسان را از آن جدا کرده بود.

همانطور هم که می دانید اکنون اپلیکیشن اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شده است و بعید به نظر نمی رسد که قرار باشد امکانات مشابهی با اپلیکیشن این کمپانی داشته باشد. اینستاگرام این اپلیکیشن را به عنوان یک اپلیکیشنی معرفی نموده است که اولویت آن در ارسال ویدئو می باشد ولی باید منتظر باشیم تا ببینیم پس از تکمیل این طرح چه چیزی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  اینستاگرام و قابلیت های جدید

نظرات در مورد : دایرکت اینستاگرام به اپلیکیشنی جداگانه تبدیل خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *