داهوا ، تمامی عرصه های تکنولوژی را فتح کرد!

داهوا، تمامی عرصه های تکنولوژی را فتح کرد!

کمپانی داهوا که کار خود را از تولید دوربین مدار بسته و تجهیزات امنیتی مرتبط با آن در چین آغاز کرد، در حال فتح و موفقیت در زمینه تولید محصولات تکنولوژیک متعدد در سطح جهانی است. همان طور که شعار این کمپانی، تولید و ارائه محصولاتی با محوریت ویدیو و مبتنی بر اینترنت اشیاء می باشد؛ با نگاهی به تاریخچه تولیدات شرکت داهوا تکنولوژی متوجه می شویم که برای تحقق شعار خود انصافا عملکرد خوبی داشته است.

در این مقاله میخواهیم نگاهی مختصر به انواع تولیدات و فناوری های این مجموعه بپردازیم تا شما هم از اقدامات مفید و موثر این کمپانی در پروژهای مختلف نظارتی و امنیتی، آشنا شوید.

دوربین مدار بسته تخصص داهواست. دوربین مدار بسته داهوا در ایران و جهان از معروفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است؛ به طوری که بسیاری از کسانی که قصد خرید دوربین مدار بسته را دارند، در جستجوی برند داهوا هستند!

کمپانی داهوا انواع دوربین های مدار بسته را با استفاده از فناوری های گوناگون تولید و به بازار جهانی عرضه می کند. یکی از حرفه‌ای ترین و پرطرفدارترین محصولات داهوا در زمینه سیستم های نظارتی، دوربین مدار بسته داهوا 1200TP می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل HD-HAC-HFW1200TP، از نوع دوربین های مدار بسته بالت و جنس بدنه آن فلزی بوده و برای نصب در فضاهای بیرونی نیز مناسب می باشد. داهوا از لنز های ثایت 3.6 میلی متری در این دوربین ها استفاده کرده که دید 91 درجه ای به آن ها بخشیده است.

دوربین داهوا 1200TP با بهره گیری از تکنولوژی های قدرتمند روز، دارای دید در شب تا برد 30 متری نیز می باشد. فناوری های این دوربین بسیار منحصر به فرد است؛ به طوری که بسیاری از خریداران دوربین مدار بسته را به خود جذب می کند. شما هم اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به وبسایت تخصصی دوربین مدار بسته دوربین مارکت مراجعه کرده و با مشاهده محصولات و اطلاعات تخصصی درج شده برای هر دوربین، برای خرید دوربین مدار بسته خود، تصمیم گیری نمایید!

داهوا هم چنین از آغاز فعالیت خود تاکنون، به تولید تجهیزاتی که به کارکرد دوربین مدار بسته کمک می کند نیز پرداخته است؛ و با به روز ترین فناوری ها همواره محصولات خود را ارتقاء داده است.

دستگاه های ضبط کننده آنالوگ و تحت شبکه داهوا برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته، کابل های کواکسیال شبکه برای اتصال دوربین مدار بسته و دستگاه و …. از جمله سیستم هایی است که برای کارکرد بهتر دوربین مدار بسته، توسط کمپانی داهوا تولید می شود.

موفقیت های داهوا در زمینه تولید و ابداع فناوری های نو در حوزه سیستم های نظارتی، منجر به ورود داهوا به سایر حوزه های تکنولوژی شده است به گونه ای که امروز شاهد ارائه فناوری IFPD از این کمپانی هستیم.

این فناوری با هدف تسهیل سازی ویدیو کنفرانس ها، پا به عرصه تکنولوژی جهانی نهاده است.

بسیاری از ما در تجارب دانشگاهی برای ارائه های درسی و یا برای گزارشات کاری و برنامه ریزی ها، برای برگزاری بی عیب و نقص ویدیو کنفرانس، به صورت حضوری و آنلاین، ذغذغه های متفاوتی را تجربه کرده ایم. استفاده از پروژکتور های قدیمی، با سیم و کابل های پیچیده، نواقص دستگاه های آنالوگ و سازگاری با سیستم عامل های ناسازگار، همه و همه سبب شده است تا زمانی که نام کنفرانس را می شنویم، به این فکر کنیم که حالا باید چگونه خود را آماده کنیم؟!

تکنولوژی دستگاه جدید داهوا تا حدودی این مشکل را برای ما رفع کرده و IFPD آمده است تا به این دغدغه ها پایان دهد.

IFPD چیست و چرا در کنفرانش ها باید از آن استفاده کنیم؟

به زبان ساده، IFPD تنها یک صفحه نمایشگر لمسی با اندازه بزرگ است که دارای یک تخته سفیدِ تعاملی (IWB) است که در اتاق های کنفرانس و نشست های با اهمیت مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به همین نکته در می یابیم که IFPD ها بیشترین کاربرد خود را با نقش تخته تعاملی در جهان ایفا می کنند و نیز به همین سبب است که مورد توجه جامعه دانشگاهی جهان قرار گرفته اند.

با استفاده از IFPD به جای ویدیو پروژکتور های قدیمی، فضای بیشتری در اختیار ارائه دهنده بوده و او به راحتی می تواند مطالب مورد نظر خود را به حضار ارائه دهد.

داهوا، تمامی عرصه های تکنولوژی را فتح کرد!

مزیت های متعدد IFPD

Dahua DeepHub با همه ی انواع سیستم عامل سازگاری داشته و تا به طور همزمان می تواند به 9 پایانه متصل بماند. دستگاه های مختلفی که ممکن است برای ویدیو کنفرانس مورد نیاز باشند، مانند لپ تاپ، تبلت و موبایل، به صورت بی سیم و همزمان، تحت پشتیبانی Dahua DeepHub می باشند.

قابلیت اتصال بی سیم به دستگاه های مختلف، کابل های نامرتب و پیچیده را در ارائه ها حذف کرده و به ارائه ی آسان تر کمک می کند.

Dahua DeepHub تصاویر را با کیفیت 4K و وضوح بالا و با بهره مندی از فناوری ضد تابش نور، به بینندگان عرضه می کند.

سیستم های نظارتی و امنیتی همواره اطمینان خاطر خاصی به انسان ها بخشیده اند، به طوری وجود آن ها در یک محیط، حتی اگر آن ها را به صورت مداوم چک نکنید، باز هم باعث آرامش خاطر شماست. هر مکان و هر دستگاه یا وسیله در زندگی هایمان، سیستم نظارتی و امنیتی خاص خود را می طلبد و هر سیستم امنیتی نیز کارکردها و اهداف خودش را دنبال می کند. به عنوان مثال سیستم های امنیتی خودرو، دزدگیر و ردیاب خودرو است و به کار بردن سیستم های دیگر، ممکن است امنیت کافی را برای خودرو ایجاد نکند.

لذا خرید و استفاده ی درست و متناسب با کارکرد از هر سیستم از اهمیت بالایی برخوردا است. مشاوره با متخصصان و کارشناسان در این حوزه به شما کمک زیادی می کند. پس اگر قصد خرید سیستم های نظارتی را دارید، اما نمی دانید که باید چه سیستمی و چگونه آن را تهیه نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از قیمت دوربین مدار بسته  و مشاوره با کارشناسان حرفه ای این حوزه، حتما به وبسایت دوربین مارکت به نشانی https://www.doorbinmarket.com مراجعه نمایید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : داهوا ، تمامی عرصه های تکنولوژی را فتح کرد!

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *