چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

بسیاری از کاربران نمی توانند کروم را با مرورگر دیگری جایگزین کنند. قابلیت های همگام سازی داده های آن بی رقیب است. مرورگری وب بین پلتفرمی بسیار آسان است. با هر سایت یا برنامه وب موجود در وب کار می کند. و کتابخانه وسیع افزونه های کروم امکانات بی حد و حصری را فراهم می کند.

کروم بتا

کروم بتا تقریباً شبیه به نسخه معمولی است، اما شما می توانید ویژگی های مختلفی را تجربه کنید که هنوز راه خود را به سمت انتشار پایدار باز نکرده اند.

و استفاده از Chrome Beta آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست. بیایید بررسی کنیم و همه دلایلی را بررسی کنیم که چرا چنین است، و همچنین به‌روزرسانی نسخه بتا باید در اولویت باشد.

با وجود کروم بتا نسخه معمولی کروم هم اجرا می شود

استفاده از Chrome Beta به این معنی نیست که باید از شر نسخه معمولی کروم خلاص شوید. در ویندوز و macOS، می ‌توانید هر دو نسخه را بدون مشکل نصب کنید.

چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

برای مثال، می ‌توانید از Chrome Beta برای دریافت آخرین ویژگی‌ها استفاده کنید. برای نصب Chrome Beta بر روی رایانه شخصی یا مک خود، به سادگی به صفحه دانلود Chrome Beta در وب سایت رسمی Google بروید.

کروم بتا یک قدم جلوتر است

Chrome Beta همیشه از نسخه پایدار Google Chrome جلوتر است. به عبارت دیگر، می‌ توانید مجموعه ‌ای از ویژگی‌های جدید را بررسی کنید که ممکن است برای نسخه عمومی Chrome منتشر شوند. اغلب اوقات، آنها منتشر می شوند، به این معنی که شما زمان کافی برای تطبیق با موارد جدید دارید.

اگر از انتظار برای ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی تصویر در تصویر یا حالت دارک مود خسته شده‌اید، Chrome Beta این ویژگی ها را دارد شما را منتظر نخواهد گذاشت.

کاملاً پایدار است

در دنیای نرم افزار، کلمه “بتا” اغلب مترادف با “اشکالات” است. اما Chrome Beta بسیار پایدار است. ویژگی‌ های موجود در آن اغلب آن‌هایی هستند که در نسخه استیبل بعدی برای ساخت عمومی منتشر می ‌شوند و از قبل از Chrome Canary که مانند نسخه بتا Chrome Beta است، راه خود را باز کرده‌اند.

داده های شما را همگام سازی می کند

نگران این هستید که باید همه چیز را از نو در Chrome Beta شروع کنید؟نیازی نیست. می ‌توانید به حساب Google خود وارد شوید و به همه داده‌های مرور خود (نشانک‌ها، سابقه، تنظیمات و غیره) بدون مشکل دسترسی داشته باشید. داده‌های شما نیز با ساخت پایدار همگام می ‌شوند، که بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید  گوگل کروم و یوتیوب این بار برای کودکان و نوجوانان بهینه می شود.

با این حال، من توصیه نمی ‌کنم گذرواژه‌ها یا اطلاعات کارت اعتباری خود را با Chrome Beta همگام ‌سازی کنید، زیرا نسخه بتا ممکن است دارای آسیب‌ پذیری‌های امنیتی باشد که هنوز اصلاح نشده‌اند. نباید اطلاعات حساسی در آن وجود داشته باشد. به همین دلیل است که استفاده از ساختار stable برای فعالیت هایی مانند خرید و بانکداری نیز عاقلانه است.

چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

حتی اگر از یک برنامه مدیریت رمز عبور شخص ثالث استفاده می کنید، به شما توصیه می کنم از نسخه معمولی Chrome برای هر چیزی که نیاز به احتیاط دارد استفاده کنید. Chrome Beta را برای فعالیت های معمولی مرور نگه دارید.

از افزونه ها پشتیبانی می کند

افزونه ها نقش مهمی در تجربه کلی Google Chrome دارند. و از آنجایی که Chrome Beta تفاوت اساسی با نسخه پایدار ندارد، می توانید انتظار داشته باشید که کل کتابخانه افزونه های شما به خوبی کار کند. به جز مشکل سازگاری که بسیار به ندرت مشاهده می شود.

چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

برای خطا بازخورد ارائه دهید

استفاده از Chrome Beta یک تجربه عالی است، اما فراموش نکنید که مشکلاتی را که در کروم بتا با آن مواجه می شوید گزارش دهید. مشارکت‌های شما تضمین می‌کند که اشکالات کمتری به انتشار پایدار کروم راه پیدا می‌کنند.

و برای گزارش این مشکلات به (Chrome menu > Help > Report an Issue بروید.

چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

بروز رسانی ها

Chrome Beta بصورت هفتگی بروزرسانی‌ها را دریافت می ‌کند که حاوی ویژگی‌های جدید و رفع اشکالات یا مشکلات امنیتی است. خوشبختانه، بروزرسانی‌ها تقریباً مانند نسخه پایدار کار می ‌کنند، بطور خودکار دانلود و نصب می‌ شوند.

اما همیشه برای بروزرسانی باید به صورت دستی آن را تأیید کنید که این مورد است. برای انجام این کار، منوی Chrome را باز کنید، به Help بروید و سپس درباره Google Chrome کلیک کنید. سپس مرورگر آخرین بروز رسانی ها را در صورت وجود بررسی و نصب می کند.

چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

تجربه خوب با کروم

Chrome Beta در بیشتر موارد دقیقاً مانند ساخت پایدار به نظر می رسد و اجرا می شود، بنابراین انتخاب و استفاده از آن آسان است. تا زمانی که مشکلی یا خرابی عجیب نداشته باشید، Chrome Beta باید با هجوم مداوم ویژگی‌های پیشرفته‌اش، تجربه مرور فوق‌ العاده‌ای را به شما بدهد. فقط برای فعالیت‌های مرور حساس یا محرمانه به نسخه معمولی کروم سوئیچ کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : چرا باید از Chrome Beta استفاده کنید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *