دانلود و معرفی اپلیکیشن ماناپی (مانا پی)

اپلیکیشن ماناپی

اپلیکیشن ماناپی | این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از افراد کارهای روزمره ی خود را با تلفن همراه انجام می دهند و اساس این کارها در خصوص امور بانکی می باشد. اگر کمی به این روش ها توجه نمایید خواهید دید که پیش از این از طریق کدهای USSD بسیاری از افراد اقدام به خرید شارژ تلفن همراه می کردند ولی بخشنامه ای از سوی بانک مرکزی انتشار یافت که از مهرماه سال 96 دیگر افراد نمی توانند تراکنش های مالی خود را در بستر USSD به انجام برسانند و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات باید از روش های ایمن تری برای انجام این امور استفاده کنند.

به همین دلیل بسیاری از این شرکت ها به اپلیکیشن های موبایلی روی آوردند و هم اکنون در استورهای موبایل تعداد این اپلیکیشن های کم نیست ولی باید از میان آن ها اپلیکیشنی که امکانات بیشتری را در یک بستر بهتر ارائه می دهد انتخاب کرد و بحث ایمنی اپلیکیشن نیز بسیار حائز اهمیت است. در ادامه قصد داریم یکی ار این اپلیکیشن های بسیار پرطرفدار را برایتان معرفی نماییم.

اپلیکیشن ماناپی

این اپلیکیشن پرطرفدار با سایر اپلیکیشن های تفاوت چندانی ندارید و شما می توانید اطلاعات حساب های بانکی خود را در آن ذخیره کنید و بسیار سریعتر از سایر روش های اقدام به خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض آب، برق و گاز و … نمایید. این اپلیکیشن برای اجرای درخواست های شما نیاز به بستر اینترنت دارد و بنابراین نمی توانید به صورت آفلاین از این اپلیکیشن استفاده نمایید؛ البته این موضوع را نمی توان به عنوان یک نقطه ضعف دانست، چراکه در ابتدا برای انجام دستورات کاربر از حجم دیتای بسیار ناچیزی استفاده می کند و ثانیا قطعا می دانید از بستر ایمن تری نسبت به کدهای USSD برای انجام کارهای خود استفاده می کنید.

در این اپلیکیشن برای خرید کارت شارژهای همراه اول، ایرانسل و رایتل دو روش در نظر گرفته شده است:

دانلود اپلیکیشن ماناپی

یکی اینکه می توانید به صورت مستقیم با وارد کردن اطلاعات حساب و شماره تماس مورد نظر حسابتان را شارژ نمایید و دیگر اینکه برخی از افراد می خواهند شارژ را به دوستان خود بدهند که برای این طور مواقع گزینه ی دریافت رمز کارت شارژ در نظر گرفته شده است. برای پرداخت قبوض نیز در اپلیکیشن ماناپی امکان بارکد خوانی فراهم شده است و دیگر نیاز به مراجعه به عابر بانک نمی باشد.

دانلود ماناپی برای اندروید

دانلود ماناپی برای آیفون

اپلیکیشن ماناپی اپلیکیشن ماناپی

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

مقاله مرتبط :روبیکا

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود و معرفی اپلیکیشن ماناپی (مانا پی)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *