دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم جدید

سینما را باید نقطه عطف و تکامل تمامی هنر در کنار یکدیگر و تلفیق آنها دانست. سینما که در معنای لغوی خود به معنای “حرکت” است، اما در اصطلاح مدرن آن به معنی ترکیب تصاویر متحرک و جان بخشیدن به داستان به وسیله این تصاویر برای درک بهتر آن برای تماشاگران است. سینما سعی کرده تا با کار بر روی جنبه های مختلف زندگی بشری از واقع گرایانه تا فرا واقع گرایانه به نقطه ثقلی در مضمون یک فهم کلی برسد. به عبارت دیگر با دسته بندی سبک های مختلف سینمایی که آنها را با نام ژانر می توان شناخت، روحی تازه و روایاتی متفاوت را به تصویر می کشد؛ همین امر باعث شده مردمان دنیا طرفدار فیلم و سریال ها باشند چرا که این هنر هفتم می تواند آن ها را به دنیای دیگری وارد کند، برای همین همواره به دنبال دانلود فیلم جدید هستند، در ادامه این مطلب نیز به معرفی چند فیلم پر طرفدار خواهیم پرداخت.

فیلم آخرین جنگجو 2 The Last Warrior: Root of Evil 2021

دانلود فیلم جدید

فیلم آخرین جنگجو 2 محصول سال 2021 کشور روسیه به کارگردانی دمیتری دیاچنکو و نویسندگی داستان دیمیتری جان و واسیلی کوتسنکو که به صورت مشترکا نویسندگی فیلمنامه و داستان این فیلم را بر عهده داشته اند، این فیلم در تاریخ 21 ژانویه 2021 به صورت عمومی منتشر شد و توانست در فروش جهانی موفق عمل کند و با بودجه 10 میلیون دلاری خود توانست فروش 29 میلیون دلاری را پشت سر بگذارد و بعد از موفقیت این فیلم در فروش دیزنی حق پخش این فیلم ا نیز خریداری نمود و در پلتفرم خود انتشار داد در این فیلم هنرپیشگانی همچون ویکتور ویکتورویچ خورینیاک، میلا سیواتسکایا، اکاترینا ویلکووا به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : داستان فیلم آخرین جنگجو 2 با برقراری صلح و آرامش در بلگوری، بعد از شکست شیطان، ایوان که دارای شهرت به سزا و شایسته ای است، با کمک و همراهی خانواده، دوستان و شگفتی های کوچک دنیای مدرن، زندگی راحتی دارد.

سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders

دانلود فیلم جدید

پیکی بلایندرز نام سریال درام و جنایی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی ‌بی ‌سی است. استیون نایت کارگردانی آن را به عهده دارد. داستان حول محور کیلین مورفی در نقش تامی شلبی است. او رهبر یک گروه خرابکار است و سم نیل در نقش یک کاراگاه قصد دارد آن‌ها را نابود کند. فصل اول نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌ بی ‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود. فصل دوم در ۲ اکتبر ۲۰۱۴ روی آنتن رفت. ۵ می ۲۰۱۶، نیز فصل سوم عرضه شد که در تاریخ ۳۱ می در آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت. در ۲۶ می ۲۰۱۶، بی‌ بی ‌سی اعلام کرد ساخت فصل پنجم سریال را در دستورکار دارند. پس از موفقیت های بی نظیری که این سریال پس از پخش فصل چهارم به آن دست یافت، فصل پنجم این سریال به از شبکه ی BBC 2 به BBC اصلی منتقل شد.همچنین تا پیش از استقبال عمومی این سریال قرار بود این سریال حداکثر پنج فصل باشد اما پس از این موفقیت ها توسط استیون نایت تا فصل ششم تمدید شد.

داستان سریال پیکی بلایندرز

در سال 1919 و بعد از جنگ جهانی اول، پیکی بلایندرز یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلستان است. داستان بر روی گروه رومانیایی پیکی بلایندرز و بلندپروازی‌ ها و رئیسشان، تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی) متمرکز است. کارآگاه ویژه چستر کمپل (با بازی سم نیل) به دستور نیروی شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام فرستاده می‌ شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری ‌خواه ایرلند، کمونیست ‌ها، گروه‌ های خرابکار و جنایتکاران پاک کند. در این مسیر وجود پیکی بلایندرز نظرش را جلب می ‌کند. وینستون چرچیل (با بازی اندی نیمن در فصل 1 و ریچارد مک کیب در فصل 2)، کمپل را مأمور رسیدگی به اغتشاشات بیرمنگام و بازیابی مهمات جنگی می ‌کند که قرار بود به لیبی منتقل شود. فصل دوم، دو سال بعد را نشان می ‌دهد. خانواده شلبی تشکیلات جنایی خود را در جنوب و شمال لندن گسترش می ‌دهند و هم چنان بیرمنگام دژ اصلی آنهاست؛ هر فصل از این فیلم داستانی تازه و جدید دارد به همین علت در سراسر دنیا دانلود فیلم پیکی بلایندرز از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است.

فیلم مردان Men 2022

دانلود فیلم جدید

فیلم مردان محصول سال 2022 کشور انگلستان به کارگردانی و نویسندگی  الکس گارلند، این فیلم در تاریخ 20 مه 2022 به تهیه کنندگی اندرو مک‌دانلد و آلون رایش با بودجه 5 میلیون دلاری توسط انترتینمنت فیلم دستربیوترز به پخش رسید این فیلم که محصول کمپانی دی‌ ان ‌ای فیلمز می باشد که توانست در گیشه فروش 9 میلیون دلاری را تجربه کند، اما این فیلم در جشنوراه فیلم کن هم حضور داشت اما نتوانست حتی در بین نامزد های هیچ یک از رشته ها حضور داشته باشد و پس از یک حضور ناموفق در این جشنوراه دست خالی وارد گیشه سینما شد که برعکس جشنوراه کن تماشاگران از این فیلم استقبال نسبتا خوبی را انجام دادند و این فیلم هم اکنون دارای امتیاز 6.3 از مجموع 13 هزار رای ثبت شده می باشد، تمام مراحل فیلمبرداری این فیلم نیز در شهر منچتسر و لندن  انجام شده است و هنرمندانی همچون جسی باکلی، روری کینیار در این فیلم نیز هنرنمایی کرده اند؛ خلاصه داستان : داستان فیلم مردان 2022 در مورد زنی جوان به نام هارپر است که پس از مرگ شوهر سابقش، به یک تعطیلات انفرادی در حومه شهر انگلستان می ‌رود به این امید که بار دیگر به آرامش برسد. با این حال، به نظر می‌ رسد کسی یا چیزی از جنگل ‌های اطراف او را تعقیب می ‌کند. در این میان ترسی که در وجود هارپر شروع به شکل گرفتن می‌ کند به زودی به یک کابوس کامل تبدیل شده و… همچنین اگر شما به دنبال فیلم هایی هستید که به تازگی ساخته شده است می توانید دانلود فیلم 2022 مردان را به یکی از گزینه های خود جهت تماشا و لذت بردن از اوقات فراغت تبدیل کنید، لازم به ذکر است که فیلم های ترسناک را بهتر است در تنهایی و تاریکی مشاهده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود فیلم جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *