دانلود بارکد خوان فارسی

بارکد خوان

بارکد خوان یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی می باشد که این روزها با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از شرکت ها از بارکد های دیجیتالی برای ارائه ی مشخصات لوازم خود استفاده می کنند و از این طریق می توانند بدون اینکه هزینه ای برای چاپ بروشور پرداخت کنند، تمامی اطلاعات و مشخصات محصولات خود را ارائه دهند. امروزه بسیاری از گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز دارای یک نرم افزار بارکد خوان می باشند که به راحتی می توانید با استفاده از آن اپلیکیشن بارکد دیجیتالی محصولات را اسکن نماید.


مقالات مرتبط :


نحوه کار با بارکد خوان فارسی

نحوه ی عملکرد بارکد خوان به این صورت است که پس از اسکن بارکد دیجیتالی سریعا به پایگاه های داده ی مختلف متصل می گردد و می تواند مشخصات محصول را در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار بار کدخوان فارسی که برخی از کاربران نمی توانند با نسخه ی انگلیسی بارکد خوان ها کار کنند، کاربرد زیادی دارد و اپلیکیشن بارکد خوان فارسی را به شما معرفی می کنیم که می توانید آن را از طریق کافه بازار دانلود نمایید.

بارکد خوان

بارکد خوان گوگل

اخیرا در بروزرسانی های جدید گوگل کروم قابلیت خواندن بارکدها نیز فراهم شده است و به راحتی می توانید بدون اینکه اپلیکیشن جدید بر روی دستگاه خود نصب کنید با استفاده از گوگل کروم به اسکن بارکدها بپردازید. برای این کار باید در ابتدا گوگل کروم خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید و سپس به صورت 3D بر روی آیکون گوگل کروم کلیک کرده و گزینه ی Scan QR Code را انتخاب نمایید و در صفحه ی جدیدی که پیش روی شما می باشد، می توانید با دسترسی به دوربین دستگاهتان بارکد کالا ها را اسکن نمایید.

بارکد خوان عددی آنلاین

ممکن است برخی از افراد دارای گوشی های هوشمندی نباشند که قابلیت بارکد خوانی را داشته باشد، به همین منظور وب سایت هایی وجود دارند که می توانند تصور بارکد را در لپ تاپ یا پی سی خود داشته باشند و به راحتی رمزگشایی را انجام دهند. اکنون با استفاده از وب سایت www.qr-code.ir می توانید به راحتی این کار را به صورت آنلاین انجام دهید و به هیچ گوشی هوشمندی احتیاج ندارید و نیازی نیست که اپلیکیشن های مربوطه را نصب نمایید.

برای انجام این کار دو راه وجود دارد؛

روش اول: آدرس اینترنتی بارکد مورد نظر را که در وب سایت می شناسید استخراج کرده و در فیلد موردنظر وارد نمایید.

روش دوم: اگر تصویر بارکد را در کامپیوتر خود ذخیره دارید م یتوانید از طریق فرم زیر آن را فراخوانی نمایید و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

بارکد خوان

انواع دستگاه بارکد خوان

قطعا به فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت های شهر رفته اید، حتما نیز یک دستگاهی را در دست فروشنگان مشاهده کرده اید که دائما بارکد کالا های شما را با استفاده از یک نور لیزری بررسی نموده و مبلغ آن را در داخل سیستم و فاکتور شما ثبت می نمایند. این دستگاه همان بارکد خوان می باشد که با استفاده از پرتو های لیزری بارکد محصول مورد نظر شما را بررسی کرده و با سیستم حسابداری تطبیق می دهد و مبلغ کالا را در فروشگاه ها بر روی فاکتور شما ثبت می نماید.

این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که در ادامه تصاویر برخی از آن ها را برای شما قرار می دهیم.

بارکد خوان بارکد خوان بارکد خوان بارکد خوان

در ادامه با زوم تک همراه باشید…


مقاله مرتبط :

نرم افزار بارکد خوان برای کامپیوتر

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود بارکد خوان فارسی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *