دانلود اینستاگرام برای ویندوز 10

ویندوز 10

دانلود اینستاگرام برای ویندوز 10 : اگر شما نیز یکی از کاربران ویندوز 10 هستید قطعا در اپ استور ویندوز خود اپلیکیشن رسمی اینستاگرام را مشاهده کرده اید ولی موضوعی که در اینجا مطرح است این است که اخیرا استور مایکروسافت تحریم شده است و آی پی های ایرانی امکان دسترسی به این استور را ندارند و در زمانی که وارد این استور می شوند با پیغام خطای زیر مواجه می گردند. راستی اگر از این اپلیکیشن در گوشی هوشمند خودتون استفاده میکنید حتما مقاله آموزش دانلود از اینستاگرام رو هم بخوانید. همچنین مقاله اینستاگرام برای کامپیوتر را هم بخوانید.

ویندوز 10

برای اینکه بتوانید به ویندوز استور مایکروسافت دسترسی پیدا کنید در ابتدا لازم است که محل سکونت خود را در تنظیمات ویندوزتان به ایالات متحده تغییر بدهید. نحوه ی تغییر این آدرس به این صورت است که در ابتدا کلید استارت را بفشارید و در قسمت جستجو عبارت Region را تایپ کنید. سپس وارد منوی Location شده و در قسمت Home Location گزینه ی United States را انتخاب نمایید.

ویندوز 10

اکنون به راحتی می توانید در منوی استارت Store را جستجو نموده و وارد فروشگاه ویندوز خود شوید و همچنین در قسمت جستجوی مایکروسافت استور اینستاگرام را در استور ویندوز 10 جستجو نمایید. هم چنین برای اینکه ساده تر بتوانید به صفحه ی اینستاگرام در مایکروسافت استور دسترسی پیدا کنید می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و مستقیم وارد صفحه ی دانلود اینستاگرام شوید.

دانلود اینستاگرام برای ویندوز 10

ویندوز 10

پس از اینکه اینستاگرام را برای ویندوز 10 خود دانلود نمودید تنها کافیست آن را باز کرده و اگر خودتان در اینستاگرام دارای حساب کاربری می باشید، باید بر روی گزینه ی Sign in کلیک کنید و در صورتی که حساب کاربری ندارید Sign up را انتخاب نمایید. رابط کاربری این اپلیکیشن در ویندوز دقیقا مشابه با نسخه ی موجود در گوشی های هوشمند است، اندرویدی و آیفون، به هیمن ترتیب نیز می توانید به آسانی تصاویر را ببینید، کامنت ها را بخوانید، پست ها را لایک کنید و … .

اگر به دنبال آموزش اینستاگرام هستید حتما از بخش آموزش اینستاگرام زوم تک هم دیدن کنید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.7/5 - (19 امتیاز)

بیشتر بخوانید  آموزش حذف کامل هیستوری از جستجو اینستاگرام

نظرات در مورد : دانلود اینستاگرام برای ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *