دارندگان پلی استیشن 5 و 4 اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس دریافت می کنند

دارندگان پلی استیشن 5 و 4 اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس دریافت می کنند

اپل و سونی بار دیگر با هم متحد شده اند تا یک دوره آزمایشی طولانی تری را به سرویس Apple TV Plus برای همه دارندگان کنسول خانگی سونی، در این مورد PS5 یا PS4، ارائه دهند. این پیشنهاد برای مشترکین جدید و موجود به طور یکسان در دسترس است، فقط با باز کردن برنامه Apple TV Plus در کنسول و ورود به سیستم با اعتبار اپل خود.

در حال حاضر، دارندگان PS5 6 ماه حق دسترسی به سرویس Apple TV Plus و 3 ماه برای دارندگان PS4 را دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Apple ID های خود را از کنسول خود پیوند دهید. این پیشنهاد تا 31 جولای 2023 معتبر است، شما زمان زیادی برای شروع دارید. توجه داشته باشید که این پیشنهاد برای مشترکین Apple One معتبر نیست.

اگر قیمت دسترسی به Apple TV Plus در طول زمان افزایش یافته و به 7.99 یورو در ماه رسیده است، این سرویس همچنان برای هر کسی که به دنبال یک سرویس ویدیویی با محتوای اصلی است، که به خوبی تولید شده است و عمدتاً 4K با HDR را ارائه می دهد، ارزش بسیار خوبی دارد. Dolby Vision و حتی Dolby Atmos روی محتوای خاصی در سمت صدا.

Apple TV Plus اول از همه، و کاملا منطقی، در iPhone، iPad، Mac و همچنین Apple TV 4K در دسترس است. برنامه تلویزیون به طور پیش فرض بر روی همه این دستگاه ها نصب شده است و نیازی به دانلود نرم افزار اضافی نیست. برای باقی، این برنامه از برندهای تلویزیون خاصی مانند سامسونگ، ال‌جی یا سونی و همچنین در کنسول‌های: PS4، PS5، Xbox One و Series در دسترس است. همچنین می‌توان آن را با اپراتورهای جعبه خاص و همچنین اشخاص ثالث مانند Nvidia Shield TV، Amazon Fire TV و حتی Chromecast با Google TV پیدا کرد. از سوی دیگر، انجام بدون برنامه اندروید موبایل ضروری خواهد بود، بنابراین از گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی خارج شوید، بالاخره اپل همچنان اپل باقی می ماند.

این احتمالاً بزرگ‌ترین انتقادی بود که می‌توان به اپل تی‌وی در زمان انتشار آن وارد کرد: کمبود محتوا. علاوه بر معدود سریال‌های اصلی و باکیفیت مانند Severance، For All Mankind یا Ted Lasso، کاتالوگ پشتی به وضوح فاقد ثبات بود. اکنون تاریخ باستانی است زیرا اپل توانسته است پیشنهاد خود را با افزودن صدها فیلم، مستند و سریال از کاتالوگ Canal+ توسعه دهد. علاوه بر این، محتوا با تمرکز بر محتواهای 5 ستاره و منابع تولید چشمگیر، همچنان با کیفیت خاصی پر می‌شود.

بیشتر بخوانید  عكس هايي جدید از پنل صفحه نمایش آیفون 6S

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دارندگان پلی استیشن 5 و 4 اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *