آیفون تاشو می تواند این مزیت عمده را نسبت به رقابت داشته باشد

آیفون تاشو می تواند این مزیت عمده را نسبت به رقابت داشته باشد

بر کسی پوشیده نیست که اپل در حال کار بر روی یک آیفون تاشو است. در حال حاضر، با وجود اینکه هنوز تاریخ انتشار رسمی نداریم، اپل را می شناسیم. این تنها زمانی با فناوری پیش می رود که فکر کند این فناوری به روش اپل ارائه می شود. این یکی از دلایلی است که ما هنوز آی‌پد یا آیفون تاشو نگرفته‌ایم.

بنابراین، در میان همه چیزهایی که اپل در مورد آیفون تاشو آینده خود تحقیق کرده است، اخیراً یک چیز ظاهر شده است. فناوری‌ای که غول کوپرتینویی روی آن کار کرده است، ظاهراً می‌تواند زمان سقوط آن را تشخیص دهد. و پس از شناسایی، بلافاصله دستگاه را تا می کند و آسیب را به حداقل می رساند.

درخواست ثبت اختراع جدید فاش شده با «دستگاه نمایشگر خود جمع شونده و تکنیک‌هایی برای محافظت از صفحه با استفاده از تشخیص سقوط» ارائه می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، هدف آن کاهش آسیب پذیری در برابر آسیب برای آیفون تاشو آینده است. اما اپل می خواهد این فناوری چگونه کار کند؟

در حق ثبت اختراع، اپل راه های مختلف است. به عنوان مثال، یک گزاره بیان می کند که آیفون تاشو می تواند در یک لولا تا شود. یکی دیگر نشان می دهد که نمایشگر آیفون می تواند به گونه ای جدا شود یا تا شود که آسیب ضربه به حداقل برسد. اپل حتی می تواند این دو را ادغام کند و به مکانیسم اجازه دهد تصمیم بگیرد که کدام بهترین است.

اپل قصد دارد یک حسگر را برای کارایی این فناوری برای آیفون تاشو ادغام کند. زمانی که دستگاه در حالت سقوط آزاد قرار دارد، تشخیص می دهد. تعجب می کنید که چگونه می توانیم بگوییم که این فناوری برای آیفون مناسب است؟

این پیشنهاد بیان می‌کند که این فناوری برای آیفون‌های تاشو و آی‌پد مناسب است. با این حال، اپل نمی داند که آیا پیشنهاد جداشدنی برای هر یک از این دو کار می کند یا خیر. در غیر این صورت، اپل می‌گوید که این فناوری می‌تواند نمایشگر را به عقب برگرداند که مطمئناً نمایشگر شکننده را از برخورد مستقیم با زمین محافظت می‌کند.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  حقایقی درباره اپل که حتما نمی دانستید!

نظرات در مورد : آیفون تاشو می تواند این مزیت عمده را نسبت به رقابت داشته باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *