خوش دست ترین گوشی های چینی در سال 2017

خوش دست ترین گوشی های چینی

در این گزارش قصد داریم 3 مورد از گوشی های چینی که طراحی زیبا و قابل توجهی دارند را معرفی کنیم، این گوشی های چینی تقلبی دارای سخت افزار مناسب و قیمت مناسب نیز هستند. همچنین تمامی شرکت ها سعی کردند در سال ۲۰۱۷ بهترین گوشی های خود را عرضه کنند و در بین آن ها می توان شیائومی می میکس را شروعی برای گوشی هایی با نمایشگر بدون حاشیه دانست و علاوه بر آن این گوشی ها روز به روز باریک و بلندتر می شوند. امروز قصد داریم گوشی های زیبای چینی که از مواد مناسب، نوآوری و دارای استقبال مردم بوده معرفی کنیم.

Honor 9

خوش دست ترین گوشی های چینی

از ویژگی های این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی فول اچ دی LTPS IPS ال سی دی

پردازنده HiSilicon کایرن 960 ، ۴ و یا ۶ گیگابایت رم، به همراه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1

دارای دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی f/2.2

با باطری ۳۲۰۰ میلی آمپرساعتی

این گوشی دارای بدنه فوق العاده زیبا که دوربین دوگانه آن جلوه خاصی به آن داده است ، قسمت پشتی این گوشی از جنس شیشه و قاب آن از آلومینیوم ساخته شده است. همچنین این گوشی دارای سخت افزار قوی نیز می باشد ، و علاوه بر این قیمت مناسب را از ویژگی های آن حساب کرد. پردازنده ای که این گوشی استفاده شده در گوشی پی ۱۰ نیز بکار رفته است و دارای ۴ تا ۶ گیگابایت رم در نسخه های متفاوت است.

Gionee M7 Power

خوش دست ترین گوشی های چینی

این گوشی دارای ویژگی های زیر می باشد:

صفحه نمایش ۶ اینچی اچ دی پلاس IPS ال سی دی

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 435 ،۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی

اندروید نوقا به همراه کاربری 5.1 EMUI

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f/2.0 و باطری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

این گوشی بخصوص از پشت بسیار به  آنر 9 شباهت دارد و در این باره اصالت خود را دارد. بدنه این گوشی از جنس شیشه است و قاب آن نیز همانند آنر ۹ از آلومینیوم ساخته شده است. اما با وجود باطری بزرگ مثل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، دارای بدنه نازک و باریک است. این گوشی قیمت مناسبی دارد اما سخت افزار آن چنان قوی نیست و این گوشی منحصر به چین است و فقط در این کشور خرید و فروش می شود. علاوه بر باطری قوی این گوشی حافظه داخلی زیاد دارد که مناسب برای عملیات چند وظیفه ای یا مولتی تسکینگ است.

بیشتر بخوانید  نگاهی دقیق به جدیدترین گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note Pro

Smartisan nut 2 porp

خوش دست ترین گوشی های چینی

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ دی IPS ال‌ سی دی است.

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 ، ۴ و ۶ گیگابایت رم، ۳۲ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی  و دوربین دوگانه ۵ و ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت

ظاهر این گوشی هوشمند متفاوت است. این گوشی دارای بدنه شیشه ای و قاب فلزی بوده و در کنار این گوشی دکمه های منحنی وجود دارند، این گوشی از رنگ متفاوت استفاده کرده است. تقارن این گوشی به دلیل طراحی خاص آن بسیار عالی است که من جمله این تقارن می توان به دوربین جلوی این گوشی اشاره کرد، این دوربین دقیقا در بالا و وسط قسمت اسپیکر گوشی برای تماس قرار دارد.

سخت افزار این گوشی با این که جزو پرچم داران نیست اما در رده بالا قرار دارد. این گوشی به اسنپدراگون 660 مجهز شده و در دو مدل 4 و 6 گیگابایت رم عرضه می شود. همچنین دارای حافظه داخلی عالی است و علاوه بر آن، این گوشی به دو دوربین دوگانه قوی مجهز شده که امکان عکاسی در مکان های کم نور را فراهم می کند. باطری این گوشی با استفاده کامل از آن یک شبانه روز کامل را ساپورت می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خوش دست ترین گوشی های چینی در سال 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *