امکان دانگرید به iOS 13.4 پس از بروزرسانی به iOS 13.4.1 وجود ندارد

امکان دانگرید به iOS 13.4 پس از بروزرسانی به iOS 13.4.1 وجود ندارد

به تازگی شرکت اپل جدیدترین نسخه iOS 13.4.1 را برای گوشی‌های آیفون و آیپدهای اپل منتشر کرد که در این بروزرسانی چندین مشکل برطرف شده و همچنین پیشرفت‌های کوچکی نیز قابل مشاهده می‌باشد.

از جمله اشکالاتی که در این بروزرسانی برطرف شده است، شامل مسئله‌ای بود که هنگام تماس از طریق FaceTime با یک دستگاه آیفون قدیمی‌تر ایجاد میشد و یک مشکل در بخش بلوتوث وجود داشت که برخی از کاربران نمی‌توانستند از منوی اقدامات سریع (quick actions menu) در بخش تنظیمات بلوتوث دستگاه را روشن کنند. همچنین در خصوص چراغ قوه دستگاه در جدیدترین نسخه آیپد پرو مشکلی وجود داشت که کاربران گاهی اوقات نمی‌توانستند از طریق Control Center و یا در زمان قفل بودن دستگاه آن را فعال نمایند.

اکنون بر اساس گزارش AppleInsider، پس از بروزرسانی دستگاه‌های اپلی به iOS 13.4.1 دیگر iOS 13.4 قدیمی قابل دستیابی نخواهد بود، به این معنا که کاربران دیگر نمی‌توانند به نسخه‌ی قبلی دانگرید نمایند؛ یا به عبارت دیگر، امکان بارگیری و نصب نسخه‌ی قبلی وچود ندارد. این موضوع یک فرآیند عادی در مورد کمپانی اپل می‌باشد زیرا معمولا این کمپانی پس از انتشار یک بروزرسانی جدید برای سیستم‌عامل قبلی، کدهای مربوط به نسخه‌ی قبلی را غیر فعال می‌نماید و امکان دانگرید را از کاربر می‌گیرد.

این فرآیند تا حدودی به منظور محافظت از کاربران در برابر هکرهایی که قصد دارند از باگ‌های نسخه‌ی قبلی سیستم‌عامل‌ها جهت سو استفاده بهره‌ بگیرند، صورت می‌پذیرد. علاوه بر این، جدا از بحث امنیت، کاربران می‌توانند با بروزرسانی سیستم عامل دستگاه خود از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید در گوشی و یا آیپد خود بهره‌مند گردد.

نسخه قبلی سیستم‌عامل iOS یعنی iOS 13.4 یک بروزرسانی اساسی بود که به افراد این امکان را می‌داد تا تمامی پوشه‌ها را در آیکلود به اشتراک بگذارند، اپلیکیشن Mail مجددا طراحی شد، استیکرهای جدید Memoji به این سیستم‌عامل افزوده شد، امکان پشتیبانی از قطب‌نما نیز به قابلیت‌های iPadOS افزوده شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان دانگرید به iOS 13.4 پس از بروزرسانی به iOS 13.4.1 وجود ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *