خرید اپل آیدی معتبر، ارزان تر از همه جا

خرید اپل آیدی معتبر، ارزان تر از همه جا

خرید اپل آیدی یکی از مهمترین اقدامات کاربران اپل است که برای دسترسی به امکانات پیشرفته سیستم عامل IOS باید انجام دهند. اپل آیدی از حساسیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل باید در خرید آن دقت بسیاری داشته باشید. در واقع روش های زیادی برای خرید وجود دارد که بهترین آن استفاده از سایت های معتبر و ارزان قیمت است.

اهمیت خرید اپل آیدی

می توان گفت اپل آیدی، یکی از ملزومات کاربران برای دستیابی به دنیای پر هیجان اپل است. به همین دلیل نیاز است که در ابتدای راه اندازی دستگاه مورد نظر خود، آن را خریداری کنید. در واقع با خرید اپل آیدی یکی از کاربران شرکت اپل محسوب خواهید شد. همچنین محصولات شرکت اپل توسط هر یک از این آیدی ها برچسب گذاری شده تا کاربران با مشخصات شخصی خود به امکانات آن دسترسی داشته باشند. بنابراین یکی از مهمترین مراحل خرید سیستم عامل IOS، خرید اپل آیدی می باشد. زیرا بدون اپل آیدی، دانلود و دسترسی به نرم افزارهایی چون واتساپ، تلگرام و … امکان پذیر نخواهد بود. در این صورت می توانید فقط از سیستم پیام رسانی و تماس برای رفع نیازهای خود استفاده کنید.

خرید اپل آیدی معتبر، ارزان تر از همه جا

خرید انواع اپل آیدی

به طور کلی دو نوع اپل آیدی وجود دارد که برای خرید آن می توانید به صورت زیر اقدام کنید:

1- خرید اپل آیدی کارتی یا آماده

اپل آیدی های کارتی و آماده اولین نوع آن می باشد که به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی اپل در ایران و وجود تحریم ها، خرید و استفاده از اپل آیدی های آماده یا کارتی با رعایت نکات مهم، دسترسی راحت تری را برای کاربران ایجاد می کند. اپل آیدی های کارتی شامل یک ایمیل، پسورد و سه سوال امنیتی بوده که به همراه پاسخ صحیح در اختیار خریدار گذاشته می شود. همچنین ایمیل این اپل آیدی ها توسط شرکت سازنده ایجاد شده است. نام کاربری و سال تولد شما در پروفایل این آیدی ها ثبت شده و به شرکت اپل معرفی می شود.

بنابراین پس از خرید اپل آیدی اولین مرحله شخصی سازی اطلاعات مربوط به خود است که برای امنیت بیشتر باید ایمیل، پسورد و سوالات امنیتی را تغییر دهید. پس از این مرحله دیگر نیازی به کارت اپل آیدی نخواهید داشت و به راحتی می توانید از امکانات دستگاه مورد نظر خود استفاده کنید. در ادامه به برخی از نکات مهم در مورد خرید این نوع اپل آیدی می پردازیم:

  • توجه داشته باشید در صورت مفقود شدن کارت اپل آیدی و یا عدم تغییر اطلاعات کاربری پس از خرید، با مشکلات مختلفی از جمله به خطر افتادن امنیت اپل آیدی مواجه خواهید شد.
  • در صورت خرید آنلاین اپل آیدی از سایت های معتبر، یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال می شود که می توانید آن را محفوظ نگه دارید.
  • همچنین خرید اپل آیدی های کارتی و آماده یکی از کوتاه ترین و سریع ترین روش های خرید برای برخورداری از امکانات IOS و مالکیت حساب کاربری اپل است.

 

2- ساخت اپل آیدی شخصی

اپل آیدی شخصی، نوع دیگری از اپل آیدی می باشد که به سفارش کاربران و به صورت مستقیم ساخته می شود. اپل آیدی اختصاصی، نام دیگر این نوع است که از طریق ایمیل شخصی افراد برای آنها ایجاد می شود. در ساخت این نوع اپل آیدی، آیدی کاربر به عنوان صاحب ایمیل و تاریخ تولد وی به عنوان صاحب حساب در شرکت اپل ثبت می شود.

همچنین در این صورت صاحب حساب میتواند محل سکونت خود را به دلخواه انتخاب کند. ساخت اپل آیدی شخصی گزینه مناسبی برای کاربرانی است که آشنایی نسبی به اپل آیدی داشته و تمایل دارند از ابتدا با ایمیل شخصی خود به امکانات اپل دسترسی داشته باشند. در ادامه به برخی از نکات در مورد ساخت اپل آیدی شخصی می پردازیم:

  • در صورت ساخت اپل آیدی شخصی با ایمیل، تنها امکان ایجاد یک اپل ایدی بر روی آن می باشد.
  • چنانچه قبلا بر روی ایمیل خود اپل آیدی را به صورت کامل و یا ناقص ایجاد کرده اید، نمی توانید مجدد اپل آیدی بر روی آن ایجاد کنید و باید از ایمیل دیگری برای این کار استفاده کنید.

خرید اپل آیدی معتبر، ارزان تر از همه جا

خرید اپل آیدی

استفاده از سیستم IOS موجود بر روی محصولات اپل، نیازمند خرید اپل آیدی از سایت های معتبر و در عین حال مقرون به صرفه است. همچنین با خرید یک اپل آیدی امکان اتصال چندین سیستم اپل نیز وجود دارد. بنابراین بهتر است اطلاعات اپل آیدی خود را به ذهن بسپارید و یا در مکانی مطمئن نگه دارید. زیرا در صورت فراموشی و یا مفقود شدن اطلاعات، امکان بازیابی آن بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود. حتی ممکن است اطلاعات حساب کاربری شما به هیچ وجه بازیابی نشود و استفاده از سرویس های اپل از دسترس شما نیز خارج شود. بنابراین محفوظ نگه داشتن این اطلاعات پس از خرید اپل آیدی و در دسترس بودن ایمیلی که با آن حساب خود را ایجاد کرده اید، یکی از مهمترین اقدامات است.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید اپل آیدی معتبر، ارزان تر از همه جا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *