حمله به مراکز آیفون 10 در کره جنوبی درست شب قبل از عرضه

آیفون 10

خبر حمله افراد نا شناسی به دفاتر عرضه آیفون 10 , در کره جنوبی در شهر سئول , جنجالی به پا کرد.

فروش رسمی آیفون 10 در کره جنوبی و 12 کشور شروع شد. حمله افرادی به مراکز توزیع اپل بسیار پر سر و صدا شده است. وب سایت Metro.co.uk این گونه نوشت : مدت ها بود که اپل و کره جنوبی برای عرضه گوشی آیفون 10 برنامه ریزی می کردند , اما این حمله ناگهانی این موضوع را به ذهن می آورد که آیا این حمله ساختگی بوده و یا این که کره جنوبی قصد داشته با این کار مانع موفقیت آیفون شود.
جالب توجه است که شرکت اپل طرفداران زیادی در کره جنوبی دارد و فروش محصولات اپل این کشور در چشم گیر است اما فروش محصولاتی مانند ال جی و سامسونگ در کره جنوبی کم نیست.
رئیس جمهور کشور کره جنوبی , در ماه دسامبر متهم به گرفتن رشوه شده و این امر نشان دهنده فساد مالی این کشور می باشد. در کنار این کمیسیون تجارت عادلانه کره ( FTC ) دفعات زیادی به سو استفاده از امتیازات و قدرت خود متهم شده است. این بار هم بسیار احتمال می رود که این کمیسیون از قدرت خود در زمینه حفاظت از محصولات اپل سو استفاده کرده و حمله دیروز رخ داده است.
بر اساس آمار مشخص شده است که در سال 2015 , شرکت اپل , 33 درصد از سهم اسمارت فون های کره را از آن خود کرده بود , از این رو کشور کره , افرادی را برای بررسی آثار مخرب محصولات خارجی مامور کرد , بررسی ها و تحقیقات انجام درباره قرار دادهای مختلف اپل با کشور کره جنوبی , اطلاعات مورد نیاز را در اختیار افراد سودجو برای این همه قرار داده است. اگر به خاطر داشته باشید،پیش تر نیز هنگام عرضه ی آیفون 10 این اتفاق رخ داده بود و باید منتظر واکنش شرکت اپل نسبت به این موضوع باشیم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده ماکت آیفون 15 پرو

نظرات در مورد : حمله به مراکز آیفون 10 در کره جنوبی درست شب قبل از عرضه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *