حضور شرکت ایرانسل در ایران تله کام 2017 با تازه ترین خدمات و محصولاتش

تله کام 2017

به گزارش خبرگزاری های تله کام 2017 ، به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این نمایشگاه مثل سال های گذشته شرکت ایرانسل در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه هایی با فضای باز، تازه ترین محصولات و خدمات خود را با شعار تجربه ی زندگی دیجیتال به نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه شرکت ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران تلاش می کند محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری های نوین ارتباطی را در بخش های متنوعی چون راهکار های سازمانی، تجربه ی دیجیتال، روش های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی و پرداخت همراه و تجربه های جدید در عرصه ی ارتباطات در اختیار بازدیدکنندگان و مشتاقان این عرصه قرار دهد.

از دیگر غرفه ها یا بخش های سالن اختصاصی شرکت ایرانسل، معرفی خدمات مثل رومینگ و جزیره ی هوشمند ایرانسل است. در سالن های دیگر فروش مودم ها و سیم کارت های ایرانسل نیز با شرایط ویژه برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه امکان پذیر خواهد بود.

هرساله در ایران با برگزاری تله کام بسیاری از اپراتورها و استندآپ های تکنولوژی در کنار هم جمع شده و یک گردهمایی فوق العاده جذاب و پر شور و هیجان را رقم می زنند و همین امر باعث شده که حتی از کشورهای دیگر نیز برای بازدید از این نمایشگاه بیایند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کد مکالمه رایگان ایرانسل

نظرات در مورد : حضور شرکت ایرانسل در ایران تله کام 2017 با تازه ترین خدمات و محصولاتش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *