بهترین بازی های سال ۲۰۱۷

برای اینکه بهترین بازی ها و گیم های سال ۲۰۱۷ را انتخاب کنیم واقعا کار سختی است. شما مخاطب هر ژانر و سبکی که باشید عناوین و بازی های جالب زیادی وجود دارد. اگر شما از افرادی هستید که با کنسول بازی می کنید با انحصاری های بسیاری سر گرم شده اید و اگر هم پی سی گیمر باشید خودتان می دانید که چه اتفاق های مهم و بزرگی در این عرصه اتفاق افتاد از زلدا و ماریو و هورایزن داون بر روی کنسول ها گرفته تا عرضه ی پابجی و دایواینیتی روی پی سی، همه و همه شگفت انگیز بودند.

در اصل سال ۲۰۱۷ حتی یک ماه هم از ارائه ی بازی های درجه یک و بسیار عالی دست بر نداشت و از‌ همان ابتدای سال ۲۰۱۷ بازی های Nioh و Resident Evil سال ۲۰۱۷ را شروع کردند و در آخر سال ۲۰۱۷ به بازی های بسیار مهیجی مثل Xenoblade Chronicles 2 و Finding Paradise ختم شد، به جرأت می توان گفت که امسال بهترین و جذاب ترین سال نسل هشتم کنسول های بازی بوده است و هیچ ابهام و جای سوالی در این میان وجود ندارد.

گیمر ها و بازیکن ها با هر سبک و سیاقی که داشته اند با هر کنسول و سخت افزاری فرصت داشته اند که از بهترین بازی های چند سال گذشته به خوبی لذت ببرند. به نظر ما حتی هیچ اغراقی وجود ندارد اگر بگوییم امسال بهترین بازی های تاریخ عرضه شدند. کنسول نینتندو سویچ امسال عرضه شد و شرکت های بازی سازی بسیاری با تغییر رویه به دنبال بهبود کیفیت آثار خود رفته اند.

حال سال ۲۰۱۸ در راه است و به تبع بازی های مهیج و خذاب دیگری به بازار خواهد آمد باری های مثل گاد آف وار جدید و بازی هایThe Last of US: Part II و Red Dead Redemptionا نیز در راه است اما پیش از این که بخواهیم برای انتشار بازی های جدید جشن بگیریم بهتر است منتظر این باشیم که چه کنسول های بازی جدیدی قرار است به بازار انتشار پیدا کند چون به تبع آن بازی ها هم تغییر پیدا می‌ کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با تقلب در ویندوز 10 خداحافظی کنید

نظرات در مورد : بهترین بازی های سال ۲۰۱۷

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *