جزئیات تازه از گوشی Galaxy A73 سامسونگ منتشر شد

جزئیات تازه از گوشی Galaxy A73 سامسونگ منتشر شد

دو هفته پیش، اولین اطلاعات سامسونگ Galaxy A73 در حالی که رندرهای مفهومی آن ظاهر شد، منتشر شده بود. امروز ما به رندرهای مبتنی بر CAD گلکسی A73 که توسط OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است، دست یافتیم که افشا جدید طراحی قبلی گوشی هوشمند را تایید می کند.

سامسونگ گلکسی A73 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD+ AMOLED با حفره دوربین در بخش وسط است و مشخص نیست چه نوع حسگری در این بخش تعبیه خواهد شد.  حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و از نوع بیومتریک است. منبع می گوید انتظار می رود این پنل دارای نرخ نوسازی 90 هرتز باشد، اما یک افشا قبلی ادعا می کرد که تا 120 هرتز هم ممکن است شاهد نرخ نوسازی باشیم.

در عقب دستگاه، ما یک سیستم دوربین چهارگانه خواهیم داشت که حسگر اصلی آن یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است، اما نوع حسگر باقی دوربین ها مشخص نیست. سامسونگ Galaxy A73 از تراشه اسنپدراگون 750G بهره می‌برد، اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند و دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. اما می توانید انتظار داشته باشید که گزینه های حافظه بیشتری داشته باشید.

گلکسی A73 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که انرژی را از طریق درگاه USB-C تا حداکثر 33 وات دریافت می کند. این گوشی هوشمند 7.6 میلی متر ضخامت (9.3 میلی متر با احتساب برآمدگی دوربین) و بدنه پلاستیکی خواهد داشت، اما دارای استاندارد ضدآب IP67 خواهد بود. در واقع گفته می‌شود که گلکسی A33 و مدل‌های بالاتر در سری A سال آینده با مقاومت در برابر آب عرضه خواهند شد.

سامسونگ گلکسی A73 در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود و گفته شده با قیمت 440 دلار تا پایان ماه جاری در هند عرضه می‌شود. آخرین افشا فاش کرد که انتظار نداریم پیش از نیمه نخست سال 2022 شاهد تولید انبوه این محصول سامسونگ باشیم.

کره ای ها سخت در تلاش هستند بخش میان رده خود را ارتقا بخشند و مدل های جدیدی را به این سری بیافزایند. گوشی Galaxy A73 هم یک مدل میان رده سطح بالا خواهد بود که قطعا خواهد توانست نظر مخاطب را جلب کند. برند مورد اشاره برای سال 2022 دیوایس های مختلفی را تدارک دیده که هر یک مشخصات کلیدی برجسته ای دارند و می توانند نظر مخاطب را جلب کنند.

بیشتر بخوانید  فروش 10 میلیونی Galaxy note 3

ناگفته نماند انتظار داریم Galaxy A73 را در اواخر سال 2021 شاهد باشیم اما احتمال رونمایی در سال 2022 هم دور نیست. همچنین باید شاهد عرضه آن در نیمه نخست سال آینده باشیم و بعید است امسال به بازار برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات تازه از گوشی Galaxy A73 سامسونگ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *