جزئیات بیشتری از گوشی اوپو Find N3 منتشر شد

جزئیات بیشتری از گوشی اوپو Find N3 منتشر شد

گوشی های هوشمند تاشو Oppo تاکنون توانستند موردتوجه قرار گیرند. زیرا از نمایشگر کم چین و چروکی برخوردار بوده و در سوی دیگر طراحی جذابی هم دارند. این برند جدیدترین گوشی‌های تاشو Find N2 و Find N2 Flip خود را در اواخر سال گذشته عرضه کرد و این تلفن تاشو نیز اخیراً به بازار جهانی راه یافت. اگرچه هنوز زمان تا معرفی نسل بعدی گوشی های تاشو باقی مانده، برخی از مشخصات Find N3 آینده در حال حاضر فاش شد.

افشاگر Digital Chat Station ادعا می‌کند که انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشو Find N3 دارای صفحه نمایش اصلی 8 اینچی با وضوح 2268 در 2440 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. در مقایسه، مدل های قبلی Find N و Find N2 دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی یکسان با وضوح کمتر 1792 در 1920 پیکسل بودند. شماتیک های لو رفته از این دستگاه اشاره می کند که می تواند طراحی خود را با سری Find X6 که اخیراً عرضه شده است، به اشتراک بگذارد، که می تواند شامل یک ماژول دوربین دایره ای در پشت باشد.

پیش از این، افشاگر فاش کرده بود که گوشی تاشو Oppo Find N3 از دوربین‌های سلفی دوگانه بهره می‌برد: لنز 20 مگاپیکسلی در صفحه نمایش بیرونی و سنسور 32 مگاپیکسلی در صفحه اصلی داخلی. در قسمت عقب، دستگاه ممکن است دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، همراه با یک لنز اولتراواید 48 مگاپیکسلی IMX581 و یک ماژول تله فوتو 32 مگاپیکسلی با شناسه L07D1W22 باشد.

در قسمت سخت افزاری، انتظار می‌رود که این تاشو از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 4805 میلی‌آمپر ساعتی تامین شود. این گوشی می‌تواند طراحی نازک‌تر و لولای بهبود یافته داشته باشد. جزئیات دقیق تری در مورد گوشی تاشو هنوز فاش نشده است. در اخباری مرتبط طبق گزارش‌ها، OPPO در حال کار بر روی یک راه‌حل شارژ سریع جدید بوده که می‌تواند با فناوری شارژ 300 واتی معرفی شده توسط ردمی در ماه فوریه امسال مطابقت داشته باشد. به گفته DigitalChatStation، افشاگر شناخته شده، راه حل جدید هنوز در حال توسعه است و با یک باتری 4450 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد شد. در صورت معرفی، این راه حل جدید SuperVOOC در کنار شارژر دوم 300 واتی Immortal ردمی، سریع ترین شارژر گوشی هوشمند در بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعاتی از سری اوپو رینو 11

فناوری شارژ سریع فقط به سرعت شارژ نمی‌پردازد، بلکه به میزان کارآمدی تنظیم گرما و مدیریت جریان نیز خواهد پرداخت. انتظار داریم راه حل SuperVOOC اوپو حداقل تا زمانی که باتری به 80 درصد برسد همان سرعت را حفظ کند، برخلاف راه حل شارژ 300 واتی Redmi که تنها می تواند 290 وات را برای حدود 3 ثانیه تجربه کند. در حالی که تاریخ ارائه راه‌حل جدید SuperVOOC هنوز اعلام نشده، اما انتظار داریم تا قبل از پایان سال جاری معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات بیشتری از گوشی اوپو Find N3 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *