جریان هک شدن سایت زرین پال

زرین پال

هک شدن سایت زرین پال | این بار هکر ها در داخل کشور به سایت های داخلی حمله کرده اند و یکی از بخش های اساسی و سایتی که بسیاری از فروشگاه داران اینترنتی بزرگ برای انجام رساندن تراکنش های مالی شان از آن استفاده می کنند را مورد حمله قرار دادند. زرین پال یکی از سایت هایی است که در این مدت توانسته است با قدرت بسیار زیادی به فعالیت های مالی و انجام تراکنش های مالی به عنوان یک واسطه برای پرداخت های آنلاین فعالیت نماید.

فرآیند هک شدن سایت زرین پال

روز گذشته یک فرد سودجود توانست این وب سایت را کاملا هک کرده و اعلام کرد که قصد دارد اطلاعات بدست آمده را بفروشد. در این میان افرادی که در سایت زرین پال دارای حساب کاربری بودند نگران این موضوع بودند که اطلاعات شخصی آن ها نظیر تصاویر شناسنامه و یا کارت ملی آن ها و حساب های بانکی شان لو برود. در این میان زرین پال برای مدتی از دسترس کاربران خود خارج شد و این موضوع هنوز مشخص نبود که این عدم دسترسی به دلیل مسائل امنیتی بوده و خود مسئولین وب سایت این کار را انجام داده اند و یا به دلیل هجوم تعداد زیادی از کاربران بوده است.

زرین پال

به هر حال خود وب سایت زرین پال ادعا دارد که هیچ یک از اطلاعات لو نرفته است. بر اساس توییتی که از سوی مسئولین زرین پال منتشر شد پایگاه داده های این مجموعه سرقت نرفته و به گفته ی مسئولان:

دوستان و همراهان عزیز زرین پال به اطلاع می رسانیم که فردی با سواستفاده از باگی که در یکی از روترهای میکروتیک پیدا کرده موفق به بارگذاری یک سایت روی سرور دیگری شده است. لازم به ذکر است که هیچ دسترسی به داده‌های زرین پال وجود ندارد و این مشکل تا چند دقیقه دیگر برطرف خواهد شد.

زرین پال

بر اساس گفته های کارشناس حوزه ی فناوری اطلاعات، محسن رجبی، در صورتی که اگر اطلاعات این وب سایت به سرقت رفته باشد مسائل و مشکلات زیادی را به بار خواهد آورد زیرا اطلاعات حساب های بانکی افراد در این وب سایت می باشد و می توانند پیامدهای ناگواری را در پی داشته باشد. لازم به ذکر است که این مسئله ساعاتی بعد برطرف شد و دوباره وب سایت زرین پال در دسترس کاربران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  هک شدن اکانت های اینستاگرام | هک عجیب و خاص اینستاگرام

زرین پال

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جریان هک شدن سایت زرین پال

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *