جدیدترین اطلاعاتی که در مورد HTC U12 منتشر شده است

HTC U12

بسیاری از طرفدارا کمپانی اچ تی سی منتظر معرفی پرچمدار جدید این کمپانی یعنی HTC U12 در هفته ی آینده می باشند. تاکنون شایعات زیادی در مورد U12 کمپانی اچ تی سی منتشر شده است و هیچ کدام نیز توسط خود کمپانی تایید نشده اند. شایعه ی جدیدی اخیرا در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است که نشان می دهد و ادعا می کند عرضه ی U12 از بهار سال آینده در نیویورک آغاز خواهد شد.

هم اکنون اطلاعات دقیقی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر نشده است ولی بدون شک این گوشی هوشمند به عنوان یک پرچمدار از پردازنده ی اسنپدراگون 845 کمپانی کوالکام بهره مند خواهد شد. علاوه بر این، می توان تمامی ویژگی هایی که از یک گوشی بالا رده انتظار می رود را نیز در U12 مشاهده کرد، نظیر صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین دوگانه که هم اکنون در بسیاری از پرچمداران کمپانی ها تعبیه شده است.

بر اساس گزارشاتی که قبلا منتشر شده بود، نشان می دهد که احتمال معرفی HTC U12 در کنگره ی بین المللی موبایل 2018 بسیار ضعیف است و احتمال دارد در فصل بهار سال آینده طی یک مراسم اختصاصی از پرچمدار 2018 خود رونمایی به عمل آورد. این موضوع بدین معناست که قطعا در چند ماه آینده نباید منتظر عرضه ی این گوشی هوشمند باشیم. کمپانی اچ تی سی به دلیل برخی از ضعف ها و عدم مدیریت مناسب تاکنون نسبت به سایر کمپانی های معروف عقب افتاده است و حداقل در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند می توان گفت که یک کمپانی شکست خورده به حساب می آید اما امیدواریم که با معرفی HTC U12 دوباره بتواند در این عرضه پیشرفت هایی را نسیب خود نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین اطلاعاتی که در مورد HTC U12 منتشر شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *