جاروبرقی رباتی فیلیپس R6 Slim معرفی شد

جاروبرقی رباتی فیلیپس R6 Slim معرفی شد

ربات جاروبرقی و جاروبرقی فیلیپس R6 Slim در چین رونمایی شد. R6 Slim با برخی ویژگی‌های مناسب عرضه می‌شود و با یک ایستگاه اتصال خود تمیز شونده همراه است. حداکثر قدرت مکش 2.7 کیلو پاسکال دارد و می توان آن را با استفاده از برنامه خانه هوشمند فیلیپس کنترل کرد.

جاروبرقی رباتی R6 Slim دارای یک سطل زباله 0.4 لیتری و برس های مختلف برای بلند کردن و به دام انداختن خاک است. ربات جاروبرقی می تواند کف های شما را با سرعت 120 چرخش در دقیقه تمیز کند. تا 6 نیوتن نیرو ایجاد می کند و می تواند از فرش جلوگیری کند. ربات جاروبرقی بلند می شود تا الیاف فرش خیس نشود. ایستگاه اتصال خود تمیز شونده عمر ربات را افزایش می دهد و آن را همیشه مرتب نگه می دارد.

فیلیپس R6 از فناوری اولتراسوند استفاده می کند و پایه آن حاوی یک مخزن آب شیرین 4.5 لیتری همراه با یک مخزن آب کثیف 5.5 لیتری است. این گجت دارای LiDAR 360 درجه برای ناوبری دقیق و اجتناب از موانع است. این دستگاه دارای برد تشخیص تا 8 متر است که برای اکثر اتاق ها کافی است.

این ربات دارای قطر 340 میلی متر و ارتفاع 100 میلی متر است. داک دارای ابعاد 373 × 400 × 455 میلی متر است. این ربات همچنین توسط اپلیکیشن موبایل خانه هوشمند فیلیپس قابل کنترل است. قیمت راه اندازی ربات جاروبرقی Philips R6 Slim در چین 3599 یوان (531 دلار) است. این محصول بعداً به قیمت اصلی خود یعنی 4999 یوان (738 دلار) باز خواهد گشت. هنوز هیچ نشانه ای در مورد عرضه جهانی R6 Slim وجود ندارد. خریداران در چین می توانند Philips Slim R را از پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند JD.com خریداری کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیلیپس و معرفی نمایشگر گیمینگ EVNIA

نظرات در مورد : جاروبرقی رباتی فیلیپس R6 Slim معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *