جاروبرقی رباتی تی پی لینک Tapo RV10 معرفی شد

جاروبرقی رباتی تی پی لینک Tapo RV10 معرفی شد

TP-Link با عرضه محصولات Tapo RV10 و RV10 Lite اولین کار خود را در صنعت جاروبرقی ربات انجام داد. این دو محصول پیشتر در جریان نمایشگاه CES 2023 معرفی شدند و قیمت مناسبی دارند.

مدل برتر دو ربات جاروبرقی، ترکیب جاروبرقی تاپو RV10 است در حالی که RV10 Lite دارای یک جاروبرقی کاهش یافته اما یک سطل گرد و غبار بزرگتر است. هر دو مدل از برنامه ریزی مسیر زیگ زاگ مبتنی بر ژیروسکوپ برای بهره وری بیشتر تمیز کردن استفاده می کنند. انتظار می رود دو جاروبرقی روباتی نسبت به مدل های تمیزکننده تصادفی کارآمدتر باشند. چهار سطح مکش در سری RV10 وجود دارد که عبارتند از ساکت، استاندارد، توربو و حداکثر. این ربات ها دارای حداکثر قدرت مکش 2 کیلو پاسکال هستند و قابلیت سرکوب صدا را دارند. حداکثر سطح نویز خلاء ربات در حالت بی صدا 53 دسی بل است.

TP-Link Tapo RV10 دارای یک برنامه همراه است – برنامه Tapo که برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است. مدل های RV10 از قابلیت های الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می کنند. RV10 با قابلیت جاروبرقی و جاروبرقی دارای پمپ الکترونیکی است. همچنین دارای مخزن آب 300 میلی لیتری، سه سطح جریان آب و سطل زباله 400 میلی لیتری است. اما RV10 Lite یک سطل زباله 800 میلی لیتری دارد.

ربات های Tapo RV10 و Tapo RV10 Lite دارای باتری های 2600 میلی آمپر ساعتی هستند که تا 3 ساعت تمیز کردن را ارائه می دهند. آنها دارای اتصال خودکار و شارژ مجدد باتری در هر زمان که باتری در حین کار کم است. سپس ربات جاروبرقی تمیز کردن را از جایی که متوقف شده ادامه می دهد.

RV10 و RV10 Lite به ترتیب 230 و 250 دلار قیمت دارند. محصولات را می توان از آمازون خریداری کرد. قیمت جاروبرقی‌های روباتی TP-Link به دلیل قیمت مناسب و طراحی جامد می‌تواند تقاضا را افزایش دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جاروبرقی رباتی تی پی لینک Tapo RV10 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *