درز اطلاعاتی از گوشی اوپو Find N2

درز اطلاعاتی از گوشی اوپو Find N2

اوپو Find N خود را معرفی کرده بود که اولین گوشی هوشمند تاشو آن در سال گذشته بود. اکنون، یک شایعه جدید برخی از مشخصات کلیدی را در مورد جانشین احتمالی Find N فاش کرده است. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

در اوایل این هفته، ما گزارشی از نشت Digital Chat Station منتشر کرده بودیم که جزئیات جالبی را در مورد گوشی هوشمند تاشو جدید سازنده گوشی های هوشمند چینی فاش کرد. ظاهراً دستگاه مورد بحث Find N Flip است که دارای صفحه نمایش تاشوی تاشو است. در حال حاضر، همان اطلاعات دهنده جزئیات مربوط به جانشین مستقیم Find N اصلی را فاش کرده است. این اطلاعات در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته شده است. طبق گزارش‌ها، نسل بعدی گوشی تاشو Find N2 به جدیدترین و بهترین پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، ظاهراً دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی LTPO AMOLED است که نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز را برای پنل تاشو ارائه می دهد. مشاور همچنین برخی از جزئیات طراحی را نیز به اشتراک گذاشت. Oppo می‌تواند در حال برنامه‌ریزی برای عرضه دستگاه با پشتی چرم مصنوعی باشد. علاوه بر این، شایعه شده است که این دستگاه از یک بسته باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و بر روی سیستم عامل اندروید 13، ColorOS 13 خارج از جعبه اجرا می‌شود.

اعتقاد بر این است که Find N2 همان اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار را حفظ می کند، که مانند نسل قبلی به دکمه پاور ادغام می شود. ظاهراً این مدل در چندین رنگ از جمله سیاه، سفید و سبز در دسترس خواهد بود. با این حال، سازنده هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن آن در خارج از چین یا بازه زمانی احتمالی راه اندازی آن به اشتراک نمی گذارد. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این تلفن تاشو همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Find X6 Pro دارای حسگر پیروسکوپی

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی اوپو Find N2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *